می خوام لاغر شم !

توی مدتی که من نبودم میم شروع کرده به رژیم گرفتن و 3-4 کیلو لاغر شده و منم تصمیم گرفتم برای اولین بار توی عمرم اراده کنم و کمتر بخورم و اگه تونستم بیشتر باشگاه برم. میم می گه می تونم هفته ای یک کیلو لاغر شم و من می خوام بین 6-8 کیلو لاغر کنم و کلی خوش هیکل تر از الانم بشم . گرچه الانم اصلا چاق نیستم اما چون اینجا سوئدی ها هیکل های فوق العاده ای دارن منم تصمیم دارم به خودم بیام و بیشتر به هیکلم برسم . 

دیروز که با کمک میم خیلی خوب رعایت کردم . صبح یک ساندویچ کوچولو کره عسل با چایی خوردم . ظهر پاستا با تن ماهی و عصر سالاد . بدون هیچ شکلات و شیرینی و ... حتی وقتی خرید رفتیم و من هی رفتم که آشغال و چیپس و اینا بخرم میم نذاشت . حالا که فکر می کنم می بینم من اول باید ذهینتمو عوض کنم از خوردن و نرم مدام هی کیک و شکلات و ... بخرم چون خیلی پر کالری هستن.

یک هفته رعایت کنم بعد برم روی ترازو ببینم 1 کیلو لاغر می شم ؟  


پ ن : باورم نمی شه که رابین ویلیامز رفته ! 

سر فرصت می خوام راجب سفرم به آمریکا بنویسم که می مونه برای بعدا ولی حتما اینکارو می کنم.

نظرات 2 + ارسال نظر
آرشید سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 11:06 ق.ظ http://sarvina.blogsky.com

سلام
قبل تر ها می گفتند بکش و خوشگلم کن !
حالا زمانه فرق کرده
باید گفت :
بکش و لاغرم کن !

از بس که مجبور به نشستن هستیم . ...
جسارتم رو ببخشید .

آره خوب تو این دوره زمونه که زندگیا انقدر ماشینی شده تحرکمون کمتر شده و باید بیشتر ورزش کنیم

ندا چهارشنبه 5 شهریور 1393 ساعت 03:49 ب.ظ http://mosafer-9891.blogfa.com

واسه پست اول که موندیم پشت در. ولی در کل لاغر کردن یه اراده ای میخواد که من یکی فکر نکنم هیچوقت تو زندگیم داشته باشم!

منم همیشه مثل شما فکر می کردم و تو عمرم حتی یکبار هم رژیم نگرفتم اما الان یه رژیم ساده یا شاید بهتره بگم تغییر در عادات غذا خوردنم دادم و همین باعث شد چند کیلو وزن کم کنم.
در مورد پست های رمزدار هم معمولا به اکثر دوستانی که میان وبلاگمو می خونن و می شناسمشون می دم فقط مسأله اینه که می خوام بعضی از آشناهای نزدیک رو که ممکنه اینجا رو پیدا کرده باشن فیلتر کنم تا پست های خصوصی تر رو نخونن همین !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد