سوءتفاهم مسخره

دیروز مسئول بخش HR شرکتی که بهم پیشنهاد کار داده بود قرارداد رو برام ایمیل کرد تا بخش هاییش رو پر و تکمیل کنم و بهش برگردونم و منم هنوز توی شیش و بش این بودم که چه گلی به سرم بگیرم و اینکه می ارزه آرامش کاریم رو فدای پول بیشتر کنم یا نه . وقتی قراردادو دیدم چشمام تقریبا گرد شد چون حقوق رو خیلی کمتر از اون چیزی که توافق کرده بودیم زده  بود و مشوق اصلی من  برای قبول کار حقوق پیشنهادی بالاش بود . فکر کردم احتمالا  اشتباهی شده و سریعا ایمیل زدم که یعنی چی این مبلغ ؟ بلافاصله بعدش بهم زنگ زدن و گفتن که اشتباهی نشده و مبلغ توافقی از اول هم همین بوده منم همینطوری هاج و واج ایستاده بودم که چطور همچین چیزی ممکنه؟چون کلی سر مبلغ صحبت کرده بودیم و حالا این اومده بود می گفت لیلی زن بود یا مرد ؟! به هر حال بهش گفتم که هم وقت خودت و هم وقت من رو گرفتی با این کار و پیشنهاد کار رو رد کردم رفت و خیال خودمم حسابی راحت شدو فکر کنم تا یکی دو سال دیگه به فکر عوض کردن کار نیفتم چون هنوز خیلی چیزها هست که همینجا باید یاد بگیرم و نمی خوام هی از این شاخه به اون شاخه بپرم و آخرم هیچی یاد نگیرم.



پ ن : کلا برخورد این کمپانی  بین المللی  مشهور خیلی من رو متعجب کرد و از این به بعد حتما بعد مکالمه سر اینجور مسائل ازشون می خوام که لیست توافقاتی که کردیم رو مکتوب کنن و برام بفرستن . چقدر این شرکت زرت و زورت و وقت و بی وقت به من زنگ می زد و هی فشار می اورد که جواب بده و این اطلاعات روبفرست و از این حرفها... خیلی وقتمو گرفتن و آخرم اینطوری شد. در ضمن خانمی که از بخش  HR  زنگ می زد توی خود سوئد نبود و از رومانی زنگ می زد اگه اشتباه نکنم و انگلیسی هم به  زور حرف می زد. شیطونه می گفت بهش بگم که بهتره بری و روی انگلیسیت بیشتر کار کنی تا بی خود وقت ملت رو تلف نکنی. چون مطمئنم اون بود که مبلغ توافقی رو که مدیر بخش گفته بود اشتباه فهمیده بود و تا لحظه آخر که قرارداد ننوشتن سوتیش رو نشد!

نظرات 2 + ارسال نظر
رها دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 08:48 ق.ظ

عزیزززم, خب خداروشکر خیالت راحت شد. :-)

اره خدا رو شکر

سمیم جمعه 22 آبان 1394 ساعت 01:38 ب.ظ http://smim.blogfa.com

هیچ کاری از اول همه چیزش مطلوب نیست شما استخدام بشو بعد همه چیز خوب ن میشه میتونی تعهد بگیری ازشون

مخالف این حرفتونم. وقتی کاری که بهت پیشنهاد شده از ابتدا هزار مشکل داره و حتی توی توافقاتی که از ابتدا کردین مسئله پیش میاد باید دونست که این کار اصلا مطلوب نیست !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد