آغاز 30 سالگی

امروز اولین روز از 30 سالگیمه . به دهه قبل زندگیم که نگاه می کنم از خودم راضیم. مهاجرت ، درس خوندن ، مستقل شدن ، کار خوب ، زندگی شیرینی که با میم داریم  ... تمام اینها در این دهه اتفاق افتاد.  آسون بدست نیومد ، باتلاش و سختی تونستم تک تکشون رو بدست بیارم اما امروز که به عقب نگاه می کنم می بینم که از خودم راضیم. 

یادمه نوجوان که بودم فکر می کردم به 30 سالگی نمی رسم  و قبل از اینکه انقدر پیر بشم می میرم اما امروز می بینم 30 سال خیلی هم نیست !

دلم می خواد که خیلی تغییرات تو زندگیم بدم. برای دیگران زندگی نکنم (همین الانشم تا مقدار زیادی اینکارو می کنم). دوستای بیخود رو که فقط دنبال سود و کسب منفعت از آدم هستن بریزم دور و همون چند تا دوستی رو نگه دارم که می دونم واقعا و از ته قلب دوستم دارن و همیشه به یادم هستن. اعتماد به نفسمو ببرم بالا و سعی کنم توی کارم بیشتر موفق باشم. امروز که اولین روز 30 سالگیمه به خودم قول می دم که زیاد اینجا نمونم و زود زود برم پیش برادرم. چون هیچ چیز مثل خانواده ی آدم نمی شه. فقط نهایتا 3 سال دیگه مونده ...

امسال شروع به خوندن یک رشته ی جدید دیگه در کنار کارم کردم. رشته ای که خوندنش نه بخاطر فقط دانشگاه رفتن که فقط و فقط به خاطر علاقه ی خودمه و از وقت استراحتم برای خوندنش می زنم اما می خونمش. مصمم که پیشرفت کنم  بخصوص توی کار باید حسابی خودمو و قابلیت هامو نشون بدم.


امروز آغاز یه دهه جدیده . امیدوارم ده سال دیگه که به عقب برمی گردم از دهه ای که گذشته راضی باشم.

نظرات 3 + ارسال نظر
مهندس جنین جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 05:32 ب.ظ http://jenin.blogsky.com

تولدت مبارک. بهترین‌ها رو واست آرزو می‌کنم.

مرسی بابت تبریک

×بانو! شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 02:31 ق.ظ http://x-banoo.blogfa.com/

تولدت مباااااارک عزیزم
امیدوارم همیشه از زندگی و گذشته ت راضی باشی

مرسی عزیزم خیلی لطف کردی ، امیدوارم همیشه برای همه همینطور باشه

وحید چهارشنبه 15 مهر 1394 ساعت 12:09 ق.ظ

امیدوارم همیشه موفق باشی و شاد.

merc lottf dari shoma ham be hamchenin

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد