همکار ایرانی

شدیدا سرت شلوغه و همکار احمق و بیکار ایرانیت که از قضا پسر هم هست و مرتب دور و برت می پلکه مرتب میاد و  پارازیت ول می ده . یکی نیست بگه آخه اگه تو بیکاری که دلیل نمی شه مزاحم کار من بشی. بعد نشسته 2 ساعت راجب game industry با من حرف می زنه و می خواد منو قانع کنه که یه game engine اگه بلد باشی کلی می تونی پول در بیاری . فقط می خندم و می گم اما اگه برنامه نویسی game engine  رو بلد باشی پول بیشتری در میاری. شخصا بیشتر با programming حال می کنم و قطعا برای کار توی شرکت های مرتبط با اینکار باید  اصول 3D programming رو بدونی که خیلی هم ساده نیست . پسره با من بحث الکی می کرد و اصلا خودش ننشسته بود یه گیم بنویسه در حالیکه من چند تا گیم برای آندروید نوشتم و اصول برنامه نویسی سه بعدی رو خیلی خوب می دونم. لجم می گیره وقتی آدمهای بی سواد میان تو هر چیزی نظر می دن و مطالعه هم اصلا نمی کنن. یکی نیست بگه پسر جان اصلا شرکت های بزرگ برنامه نویسی خودشون game engine  های خودشونو مینویسن و مرتب هم آپدیتش می کنن. اگه می شد با یه game engine خاص هر بازی بسازی که همه اینکاره می شدن !  اکثرشون محدودیت های خاص خودشونو دارن.

حالا پسره لیسانسشم نگرفته و راجب همه چی هم نظر می ده . یکی نیست بگه بچه جان برو اول درستو تموم کن بعد بیا نظر بده راجب این چیزا. اصلا از این آدم خوشم نمیاد در واقع ازش متنفرم و متاسفانه 24 ساعته بغل گوش من وز وز می کنه و نظر می ده . بابا جان نظرات تو اصلا برای من مهم نیست ! نظراتتو جای دیگه ابراز کن لطفا ! 

پسر بچه ی ده ساله ی لجباز من !

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

گوشیم شکست!

مبایل کارم که شرکت بهم داده از دستم افتاد شیشه اش ترک خورد اما هنوز کار می کنه . رو شکستگی شیشه گارانتی هم ندارن گوشی های اینجا . گوشی نوی خوشگلم خراب شد

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.