دل کندن ...

چقدر زود گذشت ... انگار همین دیروز بود که پا به این شهر گذاشتم . 


تا چند ساعت دیگه شهری رو که توش یکسال و نیم زندگی کردم و برام پر از خاطره است رو ترک می کنم و می رم یک شهر دیگه ...

 اینجا رو دوست داشتم هر چند شهر کوچیکی بود ...

اینجا در کنار دوستان خوبی که پیدا کردم لحظات شادی داشتم ...


هیچ وقت خاطرات این یک سال و نیم رو فراموش نمی کنم ...


دلم برای همه ی دوستام ... و این شهر کوچیک و دوست داشتنی تنگ میشه .

وقتی یه آدم برام باطل میشه امکان نداره تمدیدش کنم !

 Some people just can't love you back no matter how much you love them.. And loving someone who can't love you back is lonelier than being alone


گاهی دلم می خواد وارد افکار بعضی مردای دور و برم بشم و بهشون زل بزنم بلکه سر در بیارم .... 

هیچ وقت از انتخابتون توی هیچ موردی ناراحت یا پشیمون نباشید, چون شما شایسته انتخاباتون هستید...

حتی اگه اون انتخاب شما و زندگیتون رو به گُه کشیده باشه بازم باید بدونید که شما شایسته به گُه کشیده شدن بودید...