خسته!


چرا بعضی آدمها انقدر کسل کننده و بی حال هستن ؟ چرا نمی تونن یه فرق اساسی توی زندگیت ایجاد کنن ؟ چرا مثلا روز تولدت یک کار عجیب برات نمی کنن ؟ مثلا رزرو یک رستوران خاص ؟ یا بلیط یک نمایش خاص که دوست داری یا ...

 خیلی خسته کنندست سر و کله زدن با اینجور آدمهای خسته ! اصلا از زندگی بی زارت می کنن !

چه چیزهای من رو خوشحال می کنه؟!

این لیست هیچ ترتیبی نداره و همینطوری فقط ذکر مواردیه که منو خوشحال می کنه و به ذهنم رسیده.

۱. مسافرت کردن

۲. خرید کردن

۳.هدیه گرفتن (گل هم هدیه خوبیه ها بخصوص وقتی دوست ‍‍‍پسرت بهت گل بده)

۴. دیدن و بودن در کنار خانواده و دوستان

۵. شکلات و شیرینی و بستی

۶. درک متقابل از طرف اطرافیان

۷. خوندن یک کتاب یا دیدن یک فیلم خوب

۸. رفتن به رستورانهای جدید و تست کردن غذاهای مختلف

۹. گوش دادن به موزیک مورد علاقم

۱۰. گربه ها و کلا حیوانات بخصوص گربه ها !

۱۱. یک خانه تمیز و مرتب

۱۲. روشن کردن شمع توی شب تو جاهای مختلف خونه بخصوص وقتی شمع ها بوی خوب هم بدن!

۱۳. فصل تابستون و رفتن به باغی که پر از میوه های رسیده هست

۱۴. نی نی ها

۱۵. نگاه کردن به آسمون پر ستاره توی دل شب

۱۶. وقتی آرایش می کنم و حسابی به خودم می رسم و حس می کنم خیلی خوشگل شدم

‍۱۷. وقتی سر کل پروژه های جالب بهم می دن و می تونم چیزای جدید یاد بگیرم مثل حالا

۱۸. وقتی میم برام از خودش و خانوادش و کارهایی که کرده و خاطرات کودکیش قصه می گه و با هم حرف می زنیم

۱۹. یک مدل موی جدید

۲۰


فعلا اینها به ذهنم می رسه ...

تابستون

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

انتظارات بی خودی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.