همکار ایرانی

شدیدا سرت شلوغه و همکار احمق و بیکار ایرانیت که از قضا پسر هم هست و مرتب دور و برت می پلکه مرتب میاد و  پارازیت ول می ده . یکی نیست بگه آخه اگه تو بیکاری که دلیل نمی شه مزاحم کار من بشی. بعد نشسته 2 ساعت راجب game industry با من حرف می زنه و می خواد منو قانع کنه که یه game engine اگه بلد باشی کلی می تونی پول در بیاری . فقط می خندم و می گم اما اگه برنامه نویسی game engine  رو بلد باشی پول بیشتری در میاری. شخصا بیشتر با programming حال می کنم و قطعا برای کار توی شرکت های مرتبط با اینکار باید  اصول 3D programming رو بدونی که خیلی هم ساده نیست . پسره با من بحث الکی می کرد و اصلا خودش ننشسته بود یه گیم بنویسه در حالیکه من چند تا گیم برای آندروید نوشتم و اصول برنامه نویسی سه بعدی رو خیلی خوب می دونم. لجم می گیره وقتی آدمهای بی سواد میان تو هر چیزی نظر می دن و مطالعه هم اصلا نمی کنن. یکی نیست بگه پسر جان اصلا شرکت های بزرگ برنامه نویسی خودشون game engine  های خودشونو مینویسن و مرتب هم آپدیتش می کنن. اگه می شد با یه game engine خاص هر بازی بسازی که همه اینکاره می شدن !  اکثرشون محدودیت های خاص خودشونو دارن.

حالا پسره لیسانسشم نگرفته و راجب همه چی هم نظر می ده . یکی نیست بگه بچه جان برو اول درستو تموم کن بعد بیا نظر بده راجب این چیزا. اصلا از این آدم خوشم نمیاد در واقع ازش متنفرم و متاسفانه 24 ساعته بغل گوش من وز وز می کنه و نظر می ده . بابا جان نظرات تو اصلا برای من مهم نیست ! نظراتتو جای دیگه ابراز کن لطفا ! 

نظرات 4 + ارسال نظر
شقایق پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 07:20 ب.ظ http://www.pises.blogsky.com

سلام یه وبلاگ جدید زدم برا نوشتن روزای زندگیم
خوشحا میشم بیای و ببینیش!!
و اگه دوست داشتی همدیگرو لینک کنیم!!
مرسی

عاشق پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 08:21 ب.ظ http://jmp.blogsky.com

دوست عزیزم سلام...

خوشحال میشم دقایقی را مهمون من باشی..

اینم برات گذاشتم هروخت میخاستی بیای

آپم´´´´´´´´´´´,;****,´´´´
´´´´´´´´´´´´,*¨¨,"¨¨*,´´´
´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@";";;-…
´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨")""-""""
´´´´´´´´//,***¨¨¨¨*
´´´´´´´(,(**/*"¨""¨¨*
´´´´´´((,*/*;);*)¨¨¨¨*
´´´´´((,**)*/**/¨¨¨"¨*
´´´´,(,****.:)*¨¨¨¨¨¨*
´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨*
´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨*
´´,***/*)¨*¨¨,¨*
´)*/*)*)*¨¨*
/**)**¨¨"\\)\\)
*/*¨¨¨¨,...)!))!).....,(
",¨¨¨¨_)--"--"------/_.
این پرنده اومده شمارو به وبلاگم دعوت کنه!
آپم
آپم
آپم

محمد جانبلاغی

وحید دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 08:30 ب.ظ http://bealive.blogfa.com/

آیدا می دونم چی میگی. خدا بهت صبر بده. شاد باشی.

واقعا خدا صبر بده بهم !

خانم کاکتوس یکشنبه 8 تیر 1393 ساعت 08:24 ب.ظ http://misskaktoos.blogfa.com

پس شما هم مهاجری مثل من
خودت رو ناراحت نکن بابا از قدیم گفتن هرچی مغز خالی تر حرف زیاد تر و برعکس
من بیشتر مواقع یه لبخند می زنم ولی أصولا اصلا گوش نمی دم

خدا رو شکر این روزا رفته تعطیلات پیداش نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد