کلید گمشده !!!

دنبال کلید یدکم می گردم و هیچ جوره پیداش نمی کنم به خودم می گم ولش کن بعدا دنبالش می گردم و پیداش می کنم. دوباره دیروز یادش می افتم و دلشوره می گیرم. خونه رو پشت و رو می کنم تا پیداش کنم اما نخیر ... فایده ای نداره. هر چی بیشتر می گردم کمتر پیدا می کنم. با عصبانیت همه جا رو پشت رو می کنم ... رخت خوابها ، مبل توی هال ، کمد لباسها و حتی توی یخچال و قفسه های مواد غذایی اما نیست که نیست ، انگار آب شده رفته تو زمین. کم کم ناامید می شم ... سعی می کنم مغزمو به کار بندازم ... راستی آخرین بار کی دیدمش ؟ دقیقا یادم میاد  هفته پیش موقع اومدن از کلاس زبان تو کیفم دیدمش و متعجب شدم که کلید یدک آخه تو کیفم چیکار می کنه ؟ مثلا قراره یدک باشه و وقتی کلید اصلی گم شد به کارم بیاد! مخمو به کار می اندازم ... انگار خودم یه جایی قایمش کردم ! یادمه موقع قایم کردنش داشتم به خودم می گفتم نکنه دیگه پیداش نکنم ؟ 

مسخرس نه ؟ هر چی به مخم فشار میارم اصلا یادم نمیاد که کجا گذاشتمش ... این اتفاقا واسه شما نمی افته ؟ چطور می شه که آدم انقدر فراموشکار می شه ؟

نظرات 9 + ارسال نظر
یاسمین سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 10:46 ق.ظ http://donyayeyasamin.blogsky.com/

برای منم خیلی اتفاق افتاده حواستون که به یه چیز دیگه پرت بشه خود به خود پیدا میشه
زیاد بهش فکر نکنید....
خوشحال میشم به وبلگ منم سربزنین

امیدوارم ...
باشه حتما

سوری سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 02:15 ب.ظ

من ی بار طلام تا چند ماه نمیدونستم کجا گذاشتم. بعد ی هو یادم اومد. قبل بیرون رفتن انداختم گذاشتم کنا جا رختی در وردی. تو این مدت هم کسی متوجه اش نشده بود. تو ام کم کم یادت میاد

آخه من الان احتیاجش دارم ... هفته دیگه می خوام برم مسافرت یک ماه و می خوام کلید یدکمو بدم دوستم بره به خونم سر بزنه و گلا رو آب بده

گلی سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 11:06 ب.ظ

منم همینطورم...مامانم یه دعایی می خونه اینجور وقتا پیدا می شه

چه دعایی ؟ من که از پیدا کردن این ناامید شدم ... نیست ! آب شده رفته تو زمین . باید کلی پول بدم و جریمه بشم تا یکی دیگه بهم بدن

suri سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 11:55 ب.ظ

سه ایه الکرسی برای امام رضا. منم اینو میخونم وقتی چیزی گم میکنم ماجراش طولانیه. ولی ی بار از اثرش تو پیدا کردن وسایلم تو وبم مینویسم.

مرسی سوری جون حتما امتحان می کنم خبرشو بهت می دم

suri چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 12:31 ق.ظ http://baghban-kochak.mihanblog.com/

پست جدیدمو بخون.

چشم

ملیحه چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 08:27 ب.ظ

خیلی برام اتفاق می افته، ماهی یکی دو بار شاید.
مسخره است باید یه دفترچه بردارم جای هرچیزی رو توش یاداشت کنم ولی اگر دفتر گم شد چی؟

فکر کنم باید ذهنمون رو تمرین بدیم . یه راهشم اینه که هر چیزی جای مخصوصشو داشته باشه و همه چیز سر جای خودش منظم و مرتب باشه همیشه

پرنیان حامی دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 12:12 ق.ظ http://manneveshteha2.persianblog.ir

سلاااام داشتم نظرات قبلی وبلاگم رو میخوندم دیدم قبلا چقدر میومدی پیشم و چون لینک نبودی گمت کرده بودم
الان لینکت کردم که گمت نکنم دیگه
بهم سر بزن حتما .رمز رو میفرستم برات . کلید هم نمیدونم پیدا کردی یا نه ولی میگن گوشه ی چادر رو گره بزن پیدا میشه نمیدونم ربط داره یا نه ولی امتحانش ضرر نداره مگه نه ؟

حتما از سفر که برگردم سر می زنم . کلیدو هم دیگه بی خیالش شدم !

وحید دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت 11:20 ب.ظ http://bealive.blogfa.com/

همیشه لحظه خداحافظی، صاحب خانه کنار در می ایسته و به مهمانش لبخند میزنه "لبخند خدا بدرقه زندگیتان" عید فطر بر شما مبارک باد...

سوری جمعه 10 مرداد 1393 ساعت 05:32 ب.ظ

کجایی دختر ؟
پیدا شد؟

به زودی دوباره میام الان مسافرتم. نه کلیده بلخره پیدا نشد !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد