خستم این روزا

این روزا همش خستم و می خوام استراحت کنم و تمام برنامه های ورزشیم هم تعطیل شده.  مقصر کیه ؟ همش تقصیر این هواست .  هوا بدجور بهاری شده و منم همش می خوام بخوابم . صبحا با جنگ و دعوا با خودم می رم سر کار بس که تنبلیم میاد از توی رختخواب پاشم ! تا حالا تو عمر این بلا سرم نیومده بود به خدا ! روزها تو شرکت همش خمیازه می کشم و ساعتو چک می کنم که کی موقعش می شه که برم خونه. البته امروز داشتم رو یه پروژه برنامه نویسی جدید کار می کردم و کلا خواب یادم رفت.

عصر مطابق معمول زود اومدم خونه که دیدم میم زنگ زده به گوشیم و من چون مشغول رانندگی بودم نفهمیدم . خلاصه پیغام داد که بیا دنبالم بریم دوچرخه بخرم ! منو می گی گریم گرفت . آخه بابا من خستم می خوام فقط استراحت کنم . خلاصه اس ام اس دادم که بزنگ ... و بعد یه ساعت چون زنگ نزد خودم زنگیدم که کجایی و فهمیدم اس ام اسی که فرستادم اصلا نرفته و اونهم کلی شاکی ... می گه با دوچرخه قدیمیم رفتم سفارش دادم ! فکر کردی من محتاج تو هستم و تازه کلی هم گله می کنه ... دلم کلی گرفت ... چرا آدمها انقدر از هم انتظار دارن ... تازه من که می رفتم اگه می زنگید ... خودش نزنگید 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد