چه روزای خوبی بود

۴ روز تعطیلی خیلی خوش گذشت ... حالا هم که روز آخره و فردا باز باید بریم سر کار! صبح از خواب پاشدیم گفتیم بریم باشگاه ورزش کنیم. باشگاهه هم ۲۴ ساعته هست و هر موقع بخوای کارتتو می زنی می ری تو ... برای امنیت و اینکه با خودت کسی رو از بیرون نیاری دو تا در داره ... دره اول رو که با کارت باز می کنی یه فضای ۱ متر در یک متره که دره دوم هم همونجاست و اونم که باز کردی می ری تو ... اما برای باز کردن در دوم  در اول باید بسته باشه و تو بایستی اونجا تا اسکن کنه دستگاه که بیشتر از یه آدم اونجا نباشه!  اقا ما اینو نمی دونستیم. من کارتو زدم و در اول هم باز بود که یهو شروع کرد آژیر کشیدن ... یک آبرو ریزی شد که نگو ... منم سریع در رفتم یه ۵ مین صبر کردم بعد اومدم کارتو زدم رفتم تو . 

 حالا اومدم پیش میم و اونم برای شربت سکنجبین خونگی که خودش پخته اورده و داره جیگرم حال میاد ... ناهارم آبگوشت بار گذاشته ... دستش درد نکنه 

نظرات 4 + ارسال نظر
tarika یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 ساعت 04:47 ب.ظ http://sun20.blogsky.com/

سلام
وبت واقن خوجگله
به منم سر بزنی خوشال میشم

نظرت راجب تبادل لینک رو هم بگو :*

وحید یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 ساعت 10:07 ب.ظ http://bealive.blogfa.com/

ورزش خیلی خوبه. واقعا عین معجزه می مونه. خیلی خوبه با میم خوب هستی. فکر می کردم تموم شده. امیدوارم لحظه های خوبی با هم داشته باشین.

آره واقعا ... مرسی وحید جان شما هم ایشالا همیشه شاد باشی

وحید پنج‌شنبه 18 اردیبهشت 1393 ساعت 06:32 ق.ظ http://bealive.blogfa.com/

با "تغییر باورها و عقاید" در خدمت هستیم. افتخار حضور بدهید.

چشم حتما سر می زنم

رها شنبه 27 اردیبهشت 1393 ساعت 02:41 ب.ظ

سلام آیدا جون.... خوبی؟ خوشی؟ دلم برا نوشته هات تنگ شده...... بازم کمرنگ شدم چند روز! شرمنده! میادم پست های عقب مونده رو می خونم :) :*

سلام عزیزم ... منم کلی دلم برات تنگ شده و البته خودم هم قاطی پاتی می نویسم این روزا . حتما بهم سر بزن کلی خوشحال می شم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد