ساعت 7 صبح هست و بنده نشستم پشت میزم و روزم رو آغاز می کنم . تقریبا جزو اولین نفراتی هستم که میام سر کار صبح و کارت می زنم. آدم زود که بیاد می تونه عصری هم زود بره خونه و به کارش برسه. 

این روزها خستم خیلی ... فکر می کنم به خاطر اضافه کاریهای هفته پیش باشه ... کلا یکم دپ زدم از دیروز و فکر می کنم بخاطر بی برنامگی و کار مداوم باشه.

نظرات 3 + ارسال نظر
وحید سه‌شنبه 22 بهمن 1392 ساعت 01:07 ب.ظ http://bealive.blogfa.com/

جست و جو کردن شادی، براستی اشتباه نیست اما برای بهره مند بودن روحمان از آسایش و آرامشی بیشتر، عاملی فراتر از شاد بودن یا نبودن وجود دارد و آن هم بهره مند بودن از معنا و هدف است. به این دلیل که بهره مند بودن از معنا و هدف بر همه امور زندگی بشر تاثیر می گذارد. پس در آن هنگام که کاری را انجام می دهیم و با انجام دادن آن هدفی را دنبال می کنیم، مهم نیست که شاد هستیم یا غمگین. در این وضعیت ما راضی و خشنود هستیم. در حیطه معنویت، هرگز تنها رها نمی شویم. ما بی تردید به این حیطه تعلق داریم.

در زندگی اغلب از مسیر خود خارج می شویم. اگر دقت لازم را به طراحی و سازماندهی نداشته باشیم، زندگی مان مجموعه ای متشکل از دو قدم به جلو و یک قدم به عقب خواهد بود.

مرسی وحید جان . خیلی به فکر فرو رفتم

سوری چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 11:06 ق.ظ

موفق باشییییییییییی

مرسی عزیزم تو هم همیشه موفق باشی

×بــانـــو! یکشنبه 4 اسفند 1392 ساعت 03:39 ب.ظ http://x-banoo.blogfa.com

من رمزتو ندارم :(

برات پیغام گذاشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد