دوست چینی !

یه دوست چینی دارم توی شرکت که دختر خیلی خوبی به نظر میاد. خیلی نمی شناسمش و توی همین مدتی که توی شرکت هستم باهاش آشنا شدم. همیشه هم سعی کردم که باهاش مهربون باشم و کمکش کنم. چینی ها بخاطر مدل فکشون خیلی بد انگلیسی حرف می زنن و این هم همینطور و وقتی حرف می زنه من چند ثانیه هنگ می کنم که چی گفت اصلا! خلاصه من همیشه کلی هواشو دارم و قاعدتا انتظار دارم اون هم همینطور باشه اما ...

امروز قراره بریم افتر ورک با همکارا. یعنی درواقع یه چیزی تو مایه های شام بعد کار . اکثز همکارا می رن خونه لباس عوض می کنم ولی من چون خونم توی یه شهر دیگست وقت اینکارو ندارم و خلاصه باید مستقیم برم از شرکت به رستوران محل قرار. از قضا این دختر چینیه هم شرایطش مثل من هست و اون هم خونش توی یه شهر دیگه هست قرار شد که با هم با اتوبوس بریم. امروز ظهر بهم گفت اگه می شه یکی رو پیدا کن که ما رو برسونه و منم از چند  نفر سوال کردم که اگه اون ساعت می رن ما رو هم تا یه جایی برسونن . حالا دختره بهم پیغام داده که من یکی رو پیدا کردم که منو برسونه تو خودت با اتوبوس برو ! 

یعنی من هنوز تو هنگم ! تو که به همکارت گفتی برسونتت می مردی بگی دوستمم با من میاد !؟ خاک بر سر من که انقدر با همه مهربونم ! واقعا خاک ! بگو نه به کسی محبت کن و نه ازشون توقع داشته باش همین و بس !

نظرات 6 + ارسال نظر
suri سه‌شنبه 26 آذر 1392 ساعت 09:37 ب.ظ

بعد این باهاش مث خودش باش

کلا بدجنسی تو ذاتم نیست سوری جان .

لیلی چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 08:22 ب.ظ http://leiligermany.blogsky.com

خب ببین این آدم اصلا ازش داره باهاش مهربونی بکنی یا نه. فکر می کنم عده ای از آدم ها مثل شما در ذاتشان مهربانی است و تا مشکلی پیش نیاد به همین روش ادامه میدن. حداقل در مورد این آدم بهت ثابت شد که به خودت مهربونی کنی بهتر جواب میده!

آره اما ...من اگه چیزی بدونم یا کمکی از دستم بر میاد نمی تونم نکنم . همیشه بهم یاد دادن که باید هر کاری از دستم برمیاد برای اطرافیانم بکنم . مامانم همیشه می گفت خوبی کن تا خوبی بیبنی ...

وحید پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 11:17 ق.ظ http://www.lahazatam.blogfa.com

خیلی وقته از ایران رفتی و صابون جنس چینی به تنت نخورده بوده. حالا درک کن که ملت تو ایران چی میکشن از دست این جنسهای بنجل چینی.

وحید پنج‌شنبه 5 دی 1392 ساعت 09:59 ب.ظ http://bealive.blogfa.com/

آیدا جالب بود. آیدا، چینیه دیگه بهتر از این نمیشه...

suri پنج‌شنبه 12 دی 1392 ساعت 01:23 ب.ظ

من پس ورد ندارم. رمزتو

suri جمعه 13 دی 1392 ساعت 04:27 ب.ظ http://baghban-kochak.mihanblog.com/

ایدا من رمز ندارم. خوبی دختر؟

سلام سوری جان این پست رو برای خودم نوشتم و چند تا هدف که امیدوارم تا پایان سال 2014 همت کنم که بهشون برسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد