معزل امتحان رانندگی

دیروز با کمال پرویی بدون اینکه چندان مطالعه ای کرده باشم رفتم امتحان تئوری رانندگی دادم . فکر کردم مثل ایرانه که دو خط می خونی می ری پاس می شی اما  امتحانش خیلی سخت بود و کلی سوالای عجیب غریب داشت که اصلا معلوم نبود از کجا اومده ! یعنی باید یکماه بکوب بشینی بخونی تا بتونی پاسش کنی . فردا هم می خوام برم امتحان عملی رو بدم و کلی هم استرس گرفتم که مبادا اینم پاس نشه اما بخودم گفتم نشه فوق یکبار دیگه امتحان می دی خلاصه دارم سر خودمو شیره می مالم که استرسه کم شه . کلا خیلی سخت می گیرن و قانوناشونم با ایران خیلی فرق داره و طول می کشه تا آدم بهش عادت کنه !

تو ایران ۱۸ سالم بود گواهیناممو گرفتم و حالا اینجا بعد کلی سال باز باید امتحان بدم واقعا ظلمه !  اونایی که گواهینامه اتحادیه اروپا دارن لازم نیست امتحان بدن و می تونن استفاده کنن گواهینامشو یا معادل سوئدیشو بگیرن. کلا فکر کنم تا یکسال گواهینامه های بین الملی اعتبار داره اما من چندین ساله اینجام و مجبور امتحان بدم.


برام دعا کنین ...


پ ن : ساعت ۱۰ شبه دوستم زنگ زده می گه چیکارم داری ۸ بار زنگ زدی بهم ؟ من الان شکل علامت سوالم ! اصلا من بهش زنگ نزدم نمی دونم چیه موضوع !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد