سلاممممم

سلاااام .... 


 می دونم که تنبل شدم شدیدا و خیلی وقته که نمی نویسم اما نمی دونم چرا اصلا نوشتنم نمیاد. راستش این چند وقته خیلی گرفتار بودم و فرصت کافی برای استراحت هم نداشتم چه برسه وبلاگ نویسی!

اوضاعم بدک نیست ... کار و بار هم بد نیست . فعلا بزرگترین مشکلم ندونستن زبان سوئدی هست که دارم روش کار می کنم و کم کم ایشالا جواب می ده و زبانم بهتر میشه. یکی از دوستای سوئدیم میگه من فکر می کنم تو قصد موندن دائم تو سوئد رو نداری واسه همینم تصمیم جدی واسه یادگیری زبان نمی گیری!  راستش فعلا که تصمیمم موندنه اما جایی که هیچکی رو توش نداری جز 4 تا دوست خیلی سخته زندگی اونهم در دراز مدت! گاهی فکر می کنم اگه یه بلایی سرم بیاد که جمعم می کنه ؟! قطعا هیچکی خانواده آدم نمیشه !

یکماه دیگه امتحان رانندگی دارم هم عملی هم تئوری و بعدش می خوام ماشین بخرم. البته یه ماشین جمع و جور دست دوم که کارمو راه بندازه فعلا. می خوام دیزل باشه موتورش چون توی مصرف سوخت و هزینش خیلی صرفه جویی میشه. اینجا فولکس واگن گلف دیزل خیلی طرفدار داره و همه می گن اینو بخر که عالیه اما راستش خیلی زشته قیافش بنظر من ... خوشم نیومده ازش. دلم می خواد یه چیزی بخرم که خودمم باهاش حال کنم. رانندگی کردنم اینجا سخته چون کلی قائده و قانون دارن و یه کتاب 300 صفحه ای که باید مو به مو حفظ باشی و فهمیده باشیش تا بتونی امتحان تئوری رو پاس کنی! عملی هم که دیگه نگو ... می گن خیلی سخت می گیرن !


خونمم داره عوض میشه تا چند روز دیگه و درحال اسباب کشی هستم. میم هم خونه خریده و اونم داره جا به جا میشه میره خونه جدیدش! یه سری وسائل برای خونه ام هم باید بخرم. چون تابحال خونه دانشجویی بود و خودش یه سری وسائل اولیه مثل تخت و مبل و ... رو داشت ! خلاصه کارم شده رفتن فروشگاه های مختلف و قیمت گرفتن و برنامه ریزی که چی بخرم و چی نه ! کلی ذوق زده ام که بعد مدتها صاحب یه خونه واقعی می شم و از زندگی دانشجویی خلاص! 


از الان هی با خودم فکر می کنم که یعنی یکسال دیگه همین موقع من چقدر پیشرفت کردم ؟ شاید تا اون موقع تونستم پولامو جمع کنم و یه خونه جمع و جور بخرم ... البته اینطوری که بووش میاد با این اجاره خونه نسبتا بالا و هزینه ی ماشین و سایر خرج ها حالا حالاها باید پولامو جمع کنم.


دلم برای همه دوستای وبلاگ نویسم تنگ شده . به زودی میام به همه سر می زنم 



نظرات 2 + ارسال نظر
. چهارشنبه 24 مهر 1392 ساعت 11:15 ب.ظ

امیدوارم همیشه با خدا و موفق باشید

وحید شنبه 27 مهر 1392 ساعت 08:17 ب.ظ http://bealive.blogfa.com/

نگران نباش. به امید خدا همه چی درست میشه.

مرسی وحید جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد