خدایا شکرت!

چند وقتی بود که گرفتار کارهای دفاع و تزم بود که خدا رو شکر به خوبی و خوشی تموم شد و رفت . فقط الان باید یه سری مراحلش طی بشه تا نمره نهایی رو بگیرم و فارغ التحصیل بشم . خدایا شکررررت از شر درس خوندن خلاص شدم .

دفاعم چند روز پیش بود و باید می رفتم به شهر محل تحصیلم که فاصلش تا محل زندگیم ۶ ساعته با قطار . خلاصه از شرکت ساعت ۴ مستقیم راه افتادم و ۱۰ شب رسیدم فرداش هم دفاع داشتم و بعد دفاع ساعت ۴ عصر دوباره راه افتادم به سمت خونه که فرداش سر کار باشم . کلی خسته شدم . تو یه روز حدود ۱۲ ساعت سفر واقعا داغونم کرد و تمام هفته منتظر تعطیلات آخر هفته بودم که یه استراحتی بکنم . جالبیه قضیه این بود که دفاعم افتاده بود توی روز تولدم و یه جورایی به یاد موندنی شد!

یکم این هفته دلم گرفت چون خیلیایی که دوستشون دارم اصلا یادشون نبود که من بدبخت مثلا تولدمه و یه تبریک خشک و خالی بهم بگن ! داداشم که تولد همه ی فامیل یادشه و همیشه به همه زنگ می زنه که اصلا یادش نبود و تا الانم پیداش نیست . میم هم همینطور! مامانم بهم تلفن زد . یه عده دوستام تو ف ی س ب و ک پیام گذاشتن که به خاطر notification هست که اطلاع می ده تولد رو به همه ! خلاصه خیلی دلم گرفت که هیچکی به یاد من نیست ... 

میم باز دپ زده و حال و حوصله هیچی رو نداره و این حال و روزش روی منم تاثیر گذاشته . گر چه این روزها کلا اتفاقای خوبی برام افتاده که خوشحالم (مثل دفاعم و ویزام که اومده چند روز پیش) اما حال میم اعصابمو بهم می ریزه . 

کارام تو شرکت هم خدا رو شکر خوب پیش میره تنها نگرانیم خریدن ماشینه چون با شروع زمستون رفت و آمدم واقعا سخت می شه دعا کنین که زودتر بتونم گواهینامه رانندگی سوئدی بگیرم و ماشین بخرم که خیالم از بابت رفت و آمد تو رمستون راحت بشه .




نظرات 4 + ارسال نظر
سجاد شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 01:21 ب.ظ http://tfn.bogsky.com

درود آیدا بانو داشتم وبلاگ های بروز شده رو میدیدم که به وبلاگ شما برخوردم داشتم که همینطور می خوندم نمی دونستم شما هستید چون کلاً قالب وبلاگ عوض شده وقتی رسیدم به "میم" نگاه آدرس وبلاگ کردم و دیدم بله ، قبلا موجبات ِ زحمت ِ شما رو فراهم کرده بودیم شما آیدا بانو ، با نو جان من با اندکی تاخیر این تولد رو بهتون صمیمانه تبریک میگم و آرزو میکنم که این تولد همون طور که مبارک بوده مبارک باشه ، الان دیگه خانم دکتر هستید ؟ البته فکر کنم گفتید برای ارشد رفتید درست ِ خب خدا رو شکر ، ارزوی خوشبختی و موفقیت براتون دارم دنیا دنیا بانو ما رو هم دعا کنید لب ِ مرز هستیم خدا دستمون رو اگه نگیره این دفعه دیگه راه قابل ِ بازگشتنی نیست و بعد از این زندگی بد پیش خواهد رفت ، بابت ِ همه این اتفاقات خوبی که پشت ِ سر ِ هم براتون توی این چند رو افتاده ابراز خوشحالی میکنم و آرزوهای پیروزی های بیشتری برای شما دارم.
قربان شما
سجاد

سلام . نه سجاد جان من فوق گرفتم
چشم حتما دعا می کنم ، ایشالا هر چی که خیره برات پیش بیاد سجاد جان

سوری شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 06:00 ب.ظ

اخی 2تا تبریک اول تولد دوم دفاعت منم بزودی دفاع میکنم..
ایشالله زودتر گواهی نامه بگیری فای ماشین داشتن خیلی خوفه...اینم دعااااااااااا...میم که رو نمیدونم چه کنی. ولی سعی کن شاد و شنگول باشی باعث شادی و نذاری کسی ناراحتت کنه

مرسی سوری جان ایشالا تو هم زودتر دفاع کنی و خلاص

وحید پنج‌شنبه 28 شهریور 1392 ساعت 06:37 ب.ظ http://bealive.blogfa.com/

تبریک میگم آیدا. به زودی میام زیاد می نویسم. فعلا.

merc vahid jan

×بانــو! پنج‌شنبه 4 مهر 1392 ساعت 11:27 ب.ظ http://x-banoo.blogfa.com/

آخی :( من یادم بود شهریوری ولی راستش چون اشتباهی کامنتتو پاک کرده بودم روم نشد بپرسم چندمی...
تولدت با تاخیر مبارک عزیزم
چه خووووب به سلامتی، الان برای دکترا میخوای اقدام کنی یا ورک پرمیت میگیری؟

مرسی عزیزم. من فعلا که دارم کار می کنم و برنامه ای واسه دکترا اینا ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد