3 سال گذشت و مثل برق و باد !

ناراحت کننده هست که بعد 3 سال دوستتو نفهمی و روز به روز رابطتون بدتر بشه ! مهم نیست که چقدر سعی کنی ، حقیقت اینه که آدمها کنار هم دووم نمیارن و باید فقط همدیگرو تحمل کنن ! موندم مامان بزرگم که 60 ساله ازدواج کرده چطوری دووم اورده ؟ واقعا چطوری ؟!

نظرات 6 + ارسال نظر
س.ایرانی پنج‌شنبه 14 شهریور 1392 ساعت 12:34 ب.ظ http://thomascrown.blogsky.com/

با سلام و احترام
وب زیبایی دارید

معتقدم
گاهی چشم ها رو باید بست
نباید دید
جور دیگر حتا !
این روزها خیلی چیزها
نا دیدنی ست.

وحید شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 12:24 ق.ظ http://bealive.blogfa.com/

موافق هستم باهات. بعضی وقتا فقط تحمل کردن هست. از هم خسته می شیم و تکراری.
آیدا باید برای باکیفیت بودن هزینه کرد. باید به جزئیات توجه داشته باشیم. گاهی برگردیم و مسیر و رفتارها رو بهبود ببخشیم. دور و زمونه ما با قدیما فرق داره. اون قدیما اینقد آدما پیچیده و گسترده نبودند. ساده بودند. بسادگی گذشت می کردند. ولی الان نه.
حرف زیاده برا گفتن ...

دلت شاد باشه همیشه آیدا.

نیا سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 01:16 ب.ظ http://missgirl.persianblog.ir

واقعن اونا دیگه به مرور زموون عین هم شدن..ولی ما حتی برای یه کم هم برای شبیه هم شدن تلاش نمیکنیم..اگر هم تلاش کنیم هرکدوم تلاش میکنیم که اونو مثه خودمون کنیم..اونا همش کوتاه میومدن..
مادر بزرگ واسه زمونی بود ک میگفتن:زعیفه..شوم رو بیار..
الان دوره ی اینکه بگن:"خانومم..شام چی میخوری سفارش بدم بیارن/برات درست کنم؟"
البته این توقع اکثر زنا از شوهراشونه..اونایی که اینجور شوعرا میخان همیشه یه چی گیرشون میاد که میزنه توی سرشون..
کلا خعیلی وقته دنیا برعکس میچرخه..من که خواب ودم نفهمیدم...شما چطور؟؟
+سلام ببخشید یه مدت طولاااانی نیومدم پیشت..:-*قالبت رو دوست دارم..

وحید چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 10:04 ب.ظ http://bealive.blogfa.com/

آیدا تو خوبییییییییی؟

سلام وحید جان مرسی . یکم گرفتار بودم بخاطر کارهای تزم

سوری جمعه 22 شهریور 1392 ساعت 10:56 ق.ظ

ا عزیزم خوبی کجایی عاقا مردم از دلنگرانی نبودنت

سلام سوری جان مرسی که به یادم هستی چند وقتی بود خیلی درگیر کارهای تزم و دفاع بودم که خدا رو شکر تموم شد رفت !

خاموش سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 09:58 ق.ظ

من فکر می کنم رابطه ای که تا این حد آدمو اذیت و یا گاهی دپ می کنه تو دراز دت کار نمی کنه،باور کن.وارد رابطه میشیم که خوشحال باشیمو و رشد کنیم نه که ناراحت باشیمو مدام به آینده فکر کنیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد