ای همسر عزیزتر از جان !

همسر جان تا الان که سر و کله حضرت عالی توی زندگی ما پیدا نشده لذا قصد کردیم نامه ای برایت بنویسیم و از خواسته هایمان برایت بگوییم که بعد ها جای گله و شکایتی باقی نماند. 

جانم برایت بگوید که اوضاعمان خوب است و روز به روز هم دارد بهتر می شود. ملالی نیست جز دوری شما که آنهم تحملش اصلا سخت نیست و ما هم  اصولا اهل گله و شکایت نیستیم ! شما هیچ در‌ آمدن عجله نکن !

والا همسر جان نیست ما سنمان بالا رفته توقعمان هم زیاد شده هیچ رقمه هم پایین نمیاد ، قبل از اینکه بیای بی زحمت سر راه اول فوق لیسانست را بگیر بعد بیا !  دکترا رو اگه گرفتی که دیگه چه بهتر ! 

دیگه برات بگم که ما از اول دبیرستان دوست دارشتیم یک پسر بچه خوشگل چشم سبز داشته باشیم ، بی زحمت حواست باشه که بعدا کلاهمون تو هم نره ها! حال و حوصله دختر را هم فعلا نداریم تا ببینیم بعدا چه می شود.

از الان هم بگوییم که ما از مهمان داری و لشکر کشی متنفریم پس بی زحمت حواست باشه اسباب دردسر ما را فراهم نکنی و خانه ما را با کاروانسرا اشتباه نگیری!

همسر جان بهتر است بدانی اینجا کشور برابری زن و مرد است به معنای واقعی و ما هم هیچ رقمه زورگویی هایی را که توی ایران شاید برای زن ها عادی باشد نمی پذیریم !مثلا اگر یک شب من ظرف ها را شستم ، شب بعد وظیفه شماست! چک و چونه هم نداریم ها گفته باشم !

دیگر برایت بگویم که ما عاشق کتاب و مطالعه و آهنگ و موسیقی هستیم و چند ساعتی از وقتمان در روز صرف اینکارها می شود! ممکن است اصلا یک روز فراموشمان شود که غذا بپزیم! احیانا ما که کلفت شما نیستیم ! پس یه روز اگه ناهار حاضری بخوری نمی میری نه ؟! 

پیشاپیش هم بگوییم که ما عاشق کتاب بربادرفته هستیم و شما حتما حتما باید یک دور از سر تا ته اش را بخوانی و بیایی مو به مو برای ما تعریف کنی !  (همیشه هر چی مرد به پست من خورده یک خط بربادرفته را هم نخونده بوده و حاضر هم نبوده بخونه! چرا مردها انقدر بی احساسن؟)

خلاصه بگوییم که ما عاشق کتابیم (البته نه کتابهای فلسفی) و بدمان هم نمی آید که شما هم مثل ما باشی که بتوانیم توی کتاب خواندن با هم مسابقه بدهیم !

همسر جان ما مرد شوخ را دوست داریم اما تا یک حدی و بیشتر از آن دیگر کلاهمان می رود توی هم و آن روی سگمان بالا می آید ! پس خوب حواست را جمع کن !

ما از حرف خالی متنفریم همسر جان ! پس اگر زرنگی مرد عمل باش و مدام حرف خشک و خالی نزن که حرف خالی باد هواست و ما هم حرف خشک و خالی را به هیچ جایمان حساب نمی کنیم ! 

دیگه فعلا وقته خوابه !‌ اینم گفته باشیم که وقتی می گیم وقته خوابه باید سریع بری کلتو بگذاری روی بالش و خر و پفت اتاق رو برداره ها ! چک و چونه هم نداریم !


فعلا شب خوش ! 





نظرات 5 + ارسال نظر
سوری دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 11:51 ق.ظ

خعلی باحال بود منم ازز این پستا بنفیسم؟

آره سوری جان حتما بنویس خبرم کن بیام بخونم

ند نیک دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 01:05 ب.ظ http://blue-sky.persianblog.ir

وحید چهارشنبه 13 شهریور 1392 ساعت 12:37 ق.ظ http://bealive.blogfa.com/

سلام آیدا. خوبیییییییییییی؟
چقدر جالب. دو سه بار خوندمش. خیلی سبک جالبی رو انتخاب کردی برا نوشتن. "خیلی خوشمان آمد."
فکر کن نه تنها باید بر باد رفته رو بخونه تازه باید بیاد مو به مو برات تعریف کنه.

دلت همیشه شاد باشه آیدا.

مرسی وحید جان خوشحالم که خوشت اومده

×بانــو! چهارشنبه 13 شهریور 1392 ساعت 10:35 ب.ظ http://x-banoo.blogfa.com/

چشم (آیکن همسر)

چشمت بی بلا

رها شنبه 17 اسفند 1392 ساعت 10:09 ب.ظ

می بینم که به همسر نامه نوشتی! احسنت! خیلی جالب بود...
لذت بردیم :)

آره ولی فعلا که از خودش خبری نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد