خدایا یعنی می شه ؟!

خبر گم شدن ۳ تا کوهنورد ایرانی واقعا منو درگیر کرده. نمی دونم چرا انقدر روم تاثیر گذاشت... بخاطر تشابه یک اسم آیا؟! 

میم مسخرم می کنه می گه برای چی الکی نشستی گریه می کنی ؟ اینهمه آدم می میرن ، تو باید برای همه گریه کنی ؟! دست خودم نیست اما ... فکرشو که می کنم یه آدم خسته و گرسنه و تو سرما توی کوه اونم توی ارتفاعات بالا گیر کنه دلم براشون کباب میشه هر چند به قول خیلی ها خودشون می دونستند چی در انتظارشونه اما باز هم من غصه می خورم و دلم می گیره. ناخودآگاه چشم انتظارم با اینکه می دونم خیلی بعیده ... !


نظرات 7 + ارسال نظر
سوری دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 11:57 ب.ظ

چی شده؟ کوه نوردی خیلی پر خطره

3 تا کوه نورد جوون ایرانی رفتن هیمالایا یه قله 8000 متری رو فتح کردن اما انگار گیر افتادن و نتونستن برگردن یکیشون با تلفن ماهواره ای تقاضای کمک کرده شنبه .....

صادق(فرخ) سه‌شنبه 1 مرداد 1392 ساعت 01:24 ق.ظ http://dariyeh.blogsky.com

انسانهای زیادی زندگی در خطر کردن را دوست دارند ... کوهنوردان از آن جمله اند . شوق دستیابی به قله و تماشای مناظر بی نظیر در مسیرهای سخت و صعب ، چنان در جانشان شعله میکشد که نمیتوانند به ارتفاعات و کوههای خشن نیندیشند .
تصور کن اگر روزی رها شوند و با بدنی معلول و ناقص به زمین برگردند و دیگر نتوانند صعود کنند چه حال و روزگاری خواهند داشت ؟؟ من خودم را وقتی جای انها میگذارم ، میبینم که درک کردن آن همه شوق و بیقراری برای صعود را نمیتوانم درک کرد .

منم سعی می کنم با فکر به همین چیزها خودمو آرامش بدم اما واقعا اگه این اتفاق برای یه آمریکایی می افتاد هم همینطور برخورد می شد و همینقدر پیگیری می شد ؟!

وحید سه‌شنبه 1 مرداد 1392 ساعت 11:33 ب.ظ http://bealive.blogfa.com/

دعا می کنیم در این روزهای عزیز براشون. خدا کمکشون می کنه. احساس زیبات نسبت به این مسئله هم تحسین برانگیزه.

امیدوارم ... مرسی وحید جان . باورت می شه انقدر رفتم سرچ کردم راجب کوهنوردی و کوههای اونجا و ... الانم دارم یک مسند می بینم بنام Touching the Void در مورد ماجرای صعود یک کوهنورد انگلیسی

میترا چهارشنبه 2 مرداد 1392 ساعت 12:52 ب.ظ

http://doctorshiri.com/fa/content/10533/%d9%85%d9%86-%da%a9%d9%88%d9%87%d9%86%d9%88%d8%b1%d8%af%d8%a7%d9%86-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%b1%d8%a7-%d8%af%db%8c%d8%af%d9%85/ اینجا مطلب جالبی هست میتونی بخونیش. فقط افسوس وصد افسوس! ازپایین کپی پیست کن که راحت باشی گلم. فکر کنم این بهترین مطلبی که در این باره خوندم.

مرسی. از توی وبلاگ خود اون کوهنورد آمریکاییه دیروز خونده بودم. کلا خبری نیست راجب این کوهنوردا که من نخونم این روزا ...

وحید جمعه 4 مرداد 1392 ساعت 10:56 ب.ظ http://bealive.blogfa.com/

مثل یه کوهنورد زندگی کن... خطر مرگ همیشه برایش هست و او همچنان ادامه می دهد به راهش. ..

خوبی آیدا؟

آره واقعا راست می گی. باید همیشه همینطور فکر کنیم که فردا دیگه فرصتی نیست ...
آره خوبم فقط گاهی حال و حوصله نوشتن ندارم . تنبل شدم

وحید جمعه 4 مرداد 1392 ساعت 11:09 ب.ظ http://bealive.blogfa.com/

آیدا، دو تا پست گذاشتم در مورد زندگی شاد و زندگی بامعنا. فکر کنم در نوع نگرش به مسائل در زندگی موثر باشه و اینکه بتونی تفکیک کنی این دو زاویه رو. اگه تونستی حتما یه وقتی بزار بیا بخون. فکر کنم ارزششو داشته باشه.

موفق باشی.

چشم حتما میام

یک جراح شنبه 5 مرداد 1392 ساعت 12:05 ق.ظ http://hamidahmadi.blogsky.com/

marge kheili badie..khoda rahmateshun kone

آره واقعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد