سریال زمانه

داشتم یه تیکه از قسمت اول سریال زمانه رو که اینهمه تعریفشو می کنن می دیدم ،  تو همون 4 دقیقه اول فیلم باباهه به دختره می گه چشم خانم دکتر ... دختره هم می گه مرسی جناب مهندس !  باور می کنین من اینجا حتی یکبار از دهن این سویدی ها نشنیدم به همدیگه از این القاب پاس بدن . انقده بدم میاد از این کار ! آخه بابا چرا انقده همدیگه رو دکتر مهندس خطاب می کنیم ؟ مگه خدای نکرده کمبود شخصیت داریم آخه ؟ از بقال سر کوچه که اصلا آدمو نمی شناسه همینجور دکتر مهندس می بنده به آدم تا ... واقعا باعث تاسفه !  فیلم ها هم بجای اینکه فرهنگ سازی کنن اینجوری ...! واسه همینم ملت با هر زد و بندی شده می رن مدرک جعل می کنن و دروغ می گن چون برامون ارزشه . اینجا راننده و آشپز و غیره هم به اندازه دکتر و مهندس عزت و احترام دارند !  تازه حقوقشون هم متناسبه چون از همه مالیات کم میشه و پس اگه یه دکتری در آمد بیشتری داره باید مالیات بیشتری هم بده . 

من از اون بازیگری که نقش باباهه رو بازی می کنه همیشه خوشم میومد ! اما نمی دونم چرا تو این فیلمه زیاد به دلم ننشست ، کلا بازیا زیاد جالب نبود !

 مسخره ترین سکانس قسمت اول همون جاییه که مسواک می زنن زن و مرده و دارن مثلا حرف می زنن با هم! آخه مگه مجبورن همچین سکانسی رو بگیرن ؟ کی آخه موقع مسواک زدنم روسری سرشه ؟  راستی بنظرم مانتوهایی که تو فیلم می پوشن بعضی ها چقدر دراز شده ! 

راستی اگه سریاله رو می بینین ممنون می شم نظرتونو دربارش بهم بگین . اصلا ارزش دیدن داره بنظرتون ؟ سریاله بنظر من آبدوخیاری میاد و اصلا حال نمی کنم وقتمو بگذارم پاش ! بنظر میاد فیلم نامه ضعیفی داشته باشه متاسفانه !  آرزو به دلمون موند دو تا فیلم درست حسابی ایرانی ببینیما ! آخه من دلم تنگ می شه می رم سراغ فیلم ایرانی حداقل خیابونا رو یه نگاه کنم و یاد اونجا بیافتم !

***

برام دعا کنین این هفته یه مصاحبه خیلی خفن تخصصی دارم با یه شرکت کله گنده برنامه نویسی گیم ! هر چند می دونم مصاحبه هه خیلی خیلی سنگینه و زیاد امیدوار نیستم اما باز چاره ای جز امیدواری ندارم شاید معجزه شه یهو 

***

آقا در جریان gangnam style بودین ؟ حالا یه چیزی جدیدا اومده بنام harlem shake بزنین تو ی و ت ی و ب خیلی باهاله ... وسط اخبار و بازی و تو اداره ملت یهو آهنگه harlem shake می زارن پامیشن قر میدن . 

نظرات 8 + ارسال نظر
س م ح یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 11:25 ب.ظ http://gitare.blogsky.com


حالا من از یه سریال خوشم اومده بهت پیشنهاد دادم ببینی اینهمه ایراد گرفتی ؟؟
آخه انم شد ایراد که روسری سرشه. دکتر مهنس همدیگرو صدا میکنن؟؟
خوب ما تو ایرانیم با فرهنگ حکومت خاص خودش توقع داری دختره با سوتین بیاد جلو دوربین...
من خودم اصلا اون قسمتای اولشو ندیدم بهت گفتم از قسمت 43 به بعدشو ببین. امشب هم خوب بود با همینه موضوع بروزم

خوب تو گفتی نشستم ببینم چیه ! من که نمی گم لخت باشن اما مجبور نیستن سکانس اونطوری بنویسن اصلا ! منطق من قبول نمی کنه کسی با روسری مسواک بزنه
من اصلا ایراد نگرفتم هنوز نظرمو گفتم چرا جبهه می گیری تو فوری ؟
حالا کلش مگه چقد هست که از 43 به بعدش خوبه ؟

دختر توی آینه دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت 12:44 ق.ظ

دقیقا رشتت چیه؟
ان شاا... قبول میشی!!
وقتت رو پا این سریالا نزار سریال خوب ایرانی خیلی وقته تولید نمیشه.همشون شعار و چرت و پرت شده حالا شاید سینمای ایران رو گاهی تحمل کرد

آره می دونم آخه از بس هی اینور اونور شنیدم گفتم یه قسمتشو ببینم شاید بدک نباشه اما ...
فوقم computer science هست اینجا که تو ایران میشه علوم کامپیوتر. مرسی عزیزم

دختر خانوم سه‌شنبه 1 اسفند 1391 ساعت 10:37 ق.ظ http://missgirl.persianblog.ir

ببین من هر فیلمی رو که از اول نبینم بعدش میفهمم قشنگ بوده و من از دستش دادم..الان من این فیلم رو اصلن ندیدم..ولی همه میگن خعیلی نایسه..پس ببین دیگه:)))
بعدشم ایشالله موفق بشی..
قضیه دکتر مهندس هم که..
الان من مهندس میشم ولی خجالت میکشم وقتی یکی بهم میگه مهندس از بس به هرکی از راه رسید و نرسید و داره میاد گفتن مهندس والله

مرسی عزیزم ... من که فقط یه قسمتشو دیدم اما فکر نکنم چیز زیادی رو هم از دست داده باشی

فروردین دُخت سه‌شنبه 1 اسفند 1391 ساعت 04:55 ب.ظ http://hamin-havaali.blogfa.com/

دقیقاً همون چیزیه که خودت گفتی... آدم حس میکنه یه بچه فیلم نامه ش رو نوشته انقدر ضعیفه. منم بخاطر اینکه سر شامه نگاه میکنم...

ایشالا قبولی عزیزم

مرسی، الان میزنم ببینم :دی

مرسی از نظرت عزیزم . پس بیخود نشینم پاش وقتمو تلف کنم

رز سه‌شنبه 1 اسفند 1391 ساعت 08:04 ب.ظ http://mydailynotes.blogsky.com

ولی من از یه جهت خوشم میاد ازش چون جز معدود فیلم های ایرانی بود که آخرشو نمیشد حدس زد

مگه تا آخرش پخش شده آیا ؟!

رز چهارشنبه 2 اسفند 1391 ساعت 06:53 ب.ظ

خیر:ی
منظورم تا همین جا بود:دی

آهان مرسی

پرنیان حامی سه‌شنبه 8 اسفند 1391 ساعت 10:39 ب.ظ http://manneveshteha2.persianblog.ir/

فیلمه که الان تموم شد ه ، امیدوارم ندیده باشی!

فقط قسمت اولشو دیدم و بعدش دیگه ندیدم یعنی میگی چیزی رو از دست ندادم ؟

آناهیتا دوشنبه 14 اسفند 1391 ساعت 02:10 ق.ظ http://tenein.blogfa.com

آشغالترین سریالی بود که دیدم
ینی منم فقط دو قسمتشو دیدم, اونم سرشام
اما کل داستانو فهمیدم.
نخ نما ترین موضوعی که می شد از روش فیلمنامه نوشت, با نخ نما ترین بازیها, یه چیزی در حد سریالای 10 سال پیش.
واقعا متاسفم واسه اونایی که یه ملتو مسخره کردن, و اصلا کساییو که می شینن از اول تا آخر این جور سریالا رو می بینن نمی فهمم..

خوب خدا رو شکر پس چیز زیادی از دست ندادم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد