ولنتاین !


ولنتاین همتون مبارک ، همراه یک بغل گل رز و یک دنیا آرزوی شاد باش 





***

پارسال یه دختر ترک (تبریز) رو که تازه اومده بود اینجا چند دفعه تو مهمونی های ایرانی دیدم . دختر خوشگل و ظریفی بود و موهاشم بلوند خیلی روشن کرده بود (همیشه برای سوال بود که چطوری موشو بلوند می کنه چون یه بارم ریشه ی موهاشو ندیدم تو یکسالی که می شناختمش !) خلاصه این دختره که 29 سالشم هست خیلی با سلیقه بود . چند بار تو تولدا کیک درست کرد آوورد دقیقا شکل کیک های قنادی های ایران و کاملا حرفه ای طوریکه همه انگشت به دهن مونده بودیم تو کف ! ژله چند رنگ هم که دیگه نگو ! پسرای ایرانی دیوونش بودن چون هم خوشگل بود و هم خانه دار !  بعدها شنیدم از یکی که چند نفر ازش خواستگاری هم کردن گفته نه ! تولدشم پسرا ، حتی کسایی که زیاد هم باهاش رفت و آمد نداشتن یه کادوهایی گرفته بودن که آدم شاخ در می آورد . مثلا عطر  های شانل که قیمتش گرونه و در حد 1000 کرون و بیشتر هست . (یاد بگیرین دختر به این میگنا !  ما که از این عرضه ها نداشتیم . کلی هم دوستان نزدیک متلک بارمون می کنن که زرنگ نیستی مثل این خانوم ، زرتی رفتی این م تحفه  رو پیدا کردی باهاش دوست شدی! منم کم نمیارم هیچ وقت می گم تحفه خودمه ، شما هم اگه باغبونین باغچه ی خودتونو بیل بزنین و به فکر خودتون باشین ، به من چیکار دارین )


حالا دیروز که روز  ولنتاین بود گفتم من چیم از اون کمتره مگه ؟! و تصمیم گرفتم کیک درست کنم واسه م که کشف کنه من عجب دختر خانه داری هستم (فقط مشکلم اینه که تا بحال کسی کشفم نکرده ) ! راستش من زیاد اهل آشپزی و اینا نیستم و تو عمرم هم چند بار بیشتر کیک درست نکردم اونم با نظارت مامانم ! اصلا تا وقتی نیومده بودم سوید دست به آشپزی نزده بودم و صفر صفر بودم ! 


حالا کیک درست کردن بماند ، می خواستم کیکه رو خوشگل تزیین کنم با خامه و شکلات و توت فرنگی . ژله های هفت رنگ هم تو برنامم بود ، حتی ژله هاشم خریدم اما بعد دیدم ظرفشو ندارم که بشه درسته درش آورد ! خلاصه اونو بی خیال شدم ! 

اول از همه م رو فرستادم بیرون چون عاشق آشپزیه و نمی گذاره من کارمو کنم و هی می خواد خودشو بندازه وسط ! در واقع وقتی م خونه هست اون آشپزی می کنه و من پادوی آشپزم 


از این خامه های تزیینی گرفتم و کیک هارو سه قسمت کردم و لاشو با خامه و موز پر کردم . بعد نوتلا رو برداشتم که دور تا دورشو شکلات بمالم . آقا گند خورد تو کیک . به اندازه 5 سانت شکلات مالیده شد روی کیک ! آخه نوتلا خیلی غلیظه و نمیشه راحت مالیدش رو کیک ! باید اول رقیقش می کردم که بلد نبودم ! روشم توت فرنگی چیدم ! ولی از بس خامه پمپاژ کردم وسط کیکه آخر کار خامه ها تموم شد نتونستم روشو با خامه خوشگل کنم ! 




 برای اولین بار بدک نبودهاااا ! (کدوم آشپزی میگه ماست من ترشه ؟)   ایشالا دفعه بعد بهتر درست می کنم عکسشم می گیرم می زارم اینجا که ببینید هنرمند شدم !  


دقت کردین من عاشق این شکلک هام ؟!


نظرات 7 + ارسال نظر
بابالنگ دراز جمعه 27 بهمن 1391 ساعت 07:00 ب.ظ http://babai.blogfa.com/

ممنون از کامنت و حضور زیباتون

سوری جمعه 27 بهمن 1391 ساعت 07:46 ب.ظ

نه خوشکله منم موخام
نوتلا چیه؟؟
منم عاشق این شکلکام

بیا پیش من برات درست می کنم یه خوشگترش رو
نوتلا یه جور شکلات صبحانه فندقیه ... وای من می میرم براش . اگه بخرم دو روزه تمومه ها ! م همیشه قایم می کنه ازم فقط یکشنبه ها که تعطیله می ده بخورم
تو گوگل بزن nutella ببین چیه ، شاید قبلا دیده باشی

س م ح جمعه 27 بهمن 1391 ساعت 10:45 ب.ظ http://gitare.blogsky.com

اول از همه این م دختره یا پسر ؟
دوم از همه چقد دلم میخواست یتیکه از کیکرو بخورم
سوم از همه هم ولنتیانت مبارک
چهارم از همه
پنجم ار همه
ششم از همه
هفتم از همه ...

خودت چی فکر می کنی ؟ (م دختره یا پسر؟)
یه سر بیا این ورا من بهترشو درست میکنم

دختر توی آینه شنبه 28 بهمن 1391 ساعت 12:48 ق.ظ http://zehneshegeftangize.blogfa.com/

بابا این که خوب که نه عالیه من یه دفعه قصد کردم درست کنم جرات نکردم

گند کاریهاش مخفیه دیده نمیشه ! کل نوتلا رو خالی کردم روش انقده شیرین شده !
حالا دفعه دیگه سعی می کنم بهتر درست کنم

دختر خانوم شنبه 28 بهمن 1391 ساعت 04:59 ب.ظ http://missgirl.persianblog.ir

اوووفـــ..دختر..نمیگی من الان هوس کیک کردم..وااای کیک میخام..خوشمزه است انگاری

به پای کیک های تو ایران که نمی رسه . من اینو به یاد اون کیک های خوشمزه اونجا درست کردم که دستم بهشون نمی رسه . کیک های اینا اصلا مدلش با مال ایران فرق فوکوله

سوری شنبه 28 بهمن 1391 ساعت 06:31 ب.ظ

من سوئد؟ من عاشق کشورای برفی ام...نمیدونم شاید ی روزی اومدم..کی مییدونه:)
حالا شوکلات صبحانه...نخور چاق میشی دخمل

اگه اومدی از این ورا به من خبر بده یه کیک خوشگل برات درست می کنم
وای من می میرم واسه شکلات ... نمی تونم جلوی خودمو بگیرم . شده نوتلا خریدم دو روزه همشو خوردم ... واسه همین معمولا سعی می کنم کمتر بخرم

فروردین دُخت یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 03:10 ب.ظ http://hamin-havaali.blogfa.com/

ولنتاین تو هم با تاخیر مبارک

مرسی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد