آقای ح کاش تغییر نمی کردی

 دوستی داشتم  که بچه ی جنوب تهران بود بنام آقای ح ! وضع مالی خوبی نداشت اما در عوض خیلی بچه ی بامرامی و  بی شیله پیله ای بود . وقتی می دیدمش کلی انرژی مثبت سرازیر می شد به قلبم ... انقدر که این بشر خوش قلب و ساده و صمیمی بود! 

مدتها همدیگرو می شناختیم حدودا ۵-۶ سال و دورادور گاهی خبر همدیگرو می گرفتیم . خیلی هم کم پیش می اومد که با هم می رفتیم انقلاب و کتاب می خریدیم . یادش بخیر عجب دورانی بود ! مزه اون انقلاب رفتنها و گشتن تو دونه دونه ی کتاب فروشی ها هنوز زیر دندونمه !

برام ارزش داشت چون دوست خوبی بود ... چون دوست های خوب ارزش حفظ شدن دارن ! گاهی ساعتها باهم حرف می زدیم . تو راه پذیرش گرفتن کلی راهنماییم کرد و بهم جهت داد و سر آخر من آمدنی شدم ...

روزهای آخر بود که یه روز زنگ زد و گفت بیا فقط دوست نباشیم . بیا و قول بده منتظرم بمونی ! هیچ وقت نفهمیدم چرا ! چرا بعد چندین سال !  دوستیش برام خیلی ارزش داشت اما اون مصمم بود که دوستیمونو از اون حالت خارج کنه ، اونم اونطور ناگهانی درست وقت رفتن من از ایران . ترسیدم ... ،  ترسیدم که از دستش بدم پس قبول کردم در حالیکه قلبا مثل یه برادر دوستش داشتم و برام ارزشش از دوست پسر خیلی بالاتر بود . 


اومدم سوئد ، کیلومترها از هم فاصله داشتیم و ماه ها خبری از هم نداشتیم ... کم کم همه ی قول و قرارها فراموشم شد ، رفتم دنبال زندگی خودم با م و ناخودآگاه ارتباطمون با هم قطع شد. آقای ح منو مقصر و خطاکار می دونه که به قولم وفا نکردم . منم قبول دارم که اصلا از اول اشتباه کردم که بهش قول دادم ! در واقع اون با پیشنهاد احمقانش و منم با قبول پیشنهادش گور این رابطه رو کندیم ! 

هنوز هم بیاد قدیم دورادور ازش خبر می گیرم . میرم وبلاگشو می خونم بدون اینکه نشونی از خودم باقی بگذارم! همینکه حس کنم هست حالا هر چند گاهی ناراحت و دلگیر از دنیا برام کافیه . 

لا به لای نوشته هاش دنبال دوست قدیمیم می گردم ، دوستی که برام مثل یه برادر بود ، اما متاسفانه هیچ اثری از اون پسرک پاک و بی شیله پیله نمونده ! اون آدم عوض شده و این خیلی آزار دهنده است . فشار مشکلات اونو تبدیل به یه آدم دیگه کرده . یه آدمی که عقده ی خیلی چیزا رو دلش مونده و لنگ چند تومن پوله که بتونه از ایران بزنه بیرون . یه آدمی که به من و امثال من فحش میده . چرا ؟ چون خانوادم داشتن و تونستم بیام خارج اما اون نداره .


چند روز پیش دنبال کار و ... می گشتم دو تا پوزیشن phd که به رشته ی اون می خورد دیدم و براش ایمیل کردم بدون هیچ توضیح و احوالپرسی اضافی . در واقع مصمم بودم که دیگه باهاش هیچ ارتباطی نداشته باشم اما گفتم حداقل با فرستادن اون ایمیل حسن نیتمو بهش نشون بدم .


یه جورایی هم خوشحالم هم ناراحت ، ناراحتم که دوست عزیزمو از دست دادم و خوشحالم که بلخره این روی آقای ح رو هم دیدم ، آدمی که برام مظهر خیلی چیزا بود و بهش کلی ایمان داشتم. همون بهتر که همه چی خراب شد و هیچ رابطه ای بین ما نموند تا برای هزارمین بار بفهمم از آدما برای خودم بت نسازم !


علیرغم تمام حرفهای بیخودی که پشت سرم می زده و می زنه من آرزو می کنم مشکلاتش حل بشه . امیدوارم این کینه ها و عقده ها از دلش پاک بشه و دوباره بشه همون آدم ساده و بی ریای قبلی ... حیفه واقعا که جبر روزگار و مشکلات آدمی به اون نازنینی رو اینقدر عوض کنه ... حیفه !


آهنگ life will go on کریس آیزاک رو گوش دادین ؟!  از اینجا می تونین دانلودش کنین . 

من که دوستش دارم 


با تشکر از سوری جون که لینک دانلودشو برام گذاشت 


نظرات 9 + ارسال نظر
س م ح پنج‌شنبه 26 بهمن 1391 ساعت 09:31 ق.ظ http://gitare.blogsky.com

مسئله اینه که بهش دروغ نگفته باشی
اگه دروغ گفتی مقصر تو هستی
ممکنه با قولت رو تصمیماتی که اون برای زندگیش میگیره تاثیر گذاشته باشی.
حالا به همین سادگی خواستی رابطه رو قطع کنی خوب اون فکر میکنه کلاه سرش رفته.
من خودم وقتی با دوست سابقم رابطه احساسی برقرار کردم بخاطر اون خیلی از رابطه هامو قطع کردم موقعیت ها و آدم هایی که شاید دیگه تو زندگی من پیش نیان.
اگر دروغی بهش گفتی مثل همین قولی که دادی باید بری و از دلش در بیاری نه اینکه غیبت بزنه! بهش توضیح بده که من تورو مثل برادرم دوست دارم و از قولی که بهت دادم معذرت میخوام .
نذار پیش خودش فکر کنه همه دخترا همینجورین.

اینجا میتونی سریال زمانه رو ببینی:
http://www.ch3.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=1303%3Azamane&catid=73%3Azamane&Itemid=139
ولی بهت پشینهاد میکنم قسمت 43 رو ببین. 44 هنوز آپلود نکردن منظر وایسا وقتی اومد قسمت 44 رو حتما ببین این قمتشو ببینی یجورایی کل سریال میاد دستت

خوب وقتی بهش قول دادم فقط نمی خواستم رابطمون خراب بشه و فکر نمی کردم کار به اینجا برسه . اما منطقی که فکر کنیم اون اصلا همه چیزش با من فرق می کرد ، فرهنگش ، زندگیش ، خانوادش و خیلی چیزای دیگه ... توی یه سطح نبودیم اصلا ... در ضمن من الان خیلی بد بینم به همه چیز ، شاید اونم منو یه پلی دیده بود برای اینکه بتونه پیشرفت کنه و بره خارج ...
همون موقع ها که این اتفاق افتاد خودم براش توضیح دادم همه چیز رو و کم کم رابطمو کاملا باهاش قطع کردم .اما طبق نوشته هاش هنوز از من کینه داره و ناراحته ! آقا آخه خود این فرد تو اون ۵ سالی که می شناختمش کلی ماجرا با دخترها داشت ، عاشق شده بود و ... الانم همینطور ... می گن اول یه سوزن به خودت بزن بعد یه جوالدوز به مردم . من اشتباه کردم قول دادم بهش اما خودشم ظاهرا زیاد براش جدی نبوده !

مرسی برای فیلمه ، وقت کنم حتما می بینم

گلی پنج‌شنبه 26 بهمن 1391 ساعت 10:06 ق.ظ http://golidiary.blogsky.com/

اول پستت رو که خوندم با خودم گفتم چقدر عجیب ..من ندیدم پسری بتونه با دختر فقط دوست باشه...ما دخترا می تونیم ها..اما پسر ها نه...

خوب کردی براش ایمیل کردی

راستش پسرا گاهی خیلی دوست های خوبین اما ظاهرا نمی تونن دوست ساده بمونن !
امیدوارم با همین کارهای کوچیک بفهمه که همه آدمها بد نیستن

س م ح پنج‌شنبه 26 بهمن 1391 ساعت 12:12 ب.ظ http://gitare.blogsky.com

ممکنه یه پسر با 100 تا دختر دوس باشه ولی تو دلش بیشتر از یه دختر نمیتونه باشه برعکس دخترا که ممکنه فقط با تو باشن و لی تو قلبشون ...
البته همه اینجوری نیستن ولی جامعه آماری دختر پسرای ایرانی اینجورین.
اگه بهش شک داشتی که بحثش جداست ولی باید این فرصت رو بهش میدادی که خودشو ثابت کنه نه اینکه از طرف خودت تصمیم بگیری
ولی توصیفاتی که ازش کردی اینو نشون نمیاد.
من با دوست آلمانیم که ایران باهاش دوست شدم چون دوستیمون اونموقع واقعا خالصانه بود خودش بهم پیشنهاد داده بود اقامتمو تو آلمان ردیف کنه اصلا به این چیزا فکر نمیکردیم.
این ماجرا مال حدود 5 سال پیشه
البته اون خودش مایه دار بود نه پدر مادرش

بی خود یعنی چی با صد تا دختر دوست باشه ! عیب کار از همینجاستاااا

اما این آدم برای من یه دوست خوب بود . حیف خرابش کرد ...

سوری پنج‌شنبه 26 بهمن 1391 ساعت 06:20 ب.ظ

نمیدونم چی بگم...
کاش لینک آهنگ رو میذاشتیاز تنبلی و نسرچیدن...

آخه می ترسم لینک بزارم برای شما شیتلر باشه من خودم از توی یوتیوب گوش می دم

دختر خانوم پنج‌شنبه 26 بهمن 1391 ساعت 06:55 ب.ظ http://missgirl.persianblog.ir

میدونی چیه..تو دختر خوب و صادقی بنظرم میای..تو اهل کلک نیستی..شاید از دخترا 40درصد اهل کلک و از پسرا فقط40درصدشون صادق باشند..
ببین همیشه دنیا یه شکل نی..
آدما رو باید توی شرایط سخت شناخت..
توی شرایط سخت اونا روی صادقه ی خودشون رو نشون میدن..
این زندگی واسه همه یه جوری سازِ شکسته اش رو بصدا در میاره..دقت کردی؟؟

آره ، آدما تو شرایط سخت ذات خودشونو نشون می دن موقع خوبی و خوشی که همه خوبن
مرسی که ازم تعریف کردی کلی ذوق مرگ شدماااا

سوری پنج‌شنبه 26 بهمن 1391 ساعت 08:26 ب.ظ

هو راس میگیا

نمی دونم کجا آپلود باید کنم که براتون باز باشه وگرنه آپلود می کردم سریع

دختر توی آینه جمعه 27 بهمن 1391 ساعت 01:37 ق.ظ http://zehneshegeftangize.blogfa.com/

میدونی برعکس داره برا من اتفاق می افته ... البته من باهاش دوست دوستم نیستم..............

آهنگ رو بزار ما هم گوش بدیم

ای بابا ... فقط می تونم بگم گاهی شرایط آدمو وادار می کنه
چشم حتما می زارمش

سوری جمعه 27 بهمن 1391 ساعت 11:58 ق.ظ

http://masoudz.mihanblog.com/post/26
از اینجا دان کردم عزیزم

مرسی الان می زارم که بقیه هم اگه خواستن بتونن دانلود کنن

فروردین دُخت یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 03:18 ب.ظ http://hamin-havaali.blogfa.com/

منم این حالتو تجربه کردم دقیقاً میفهمم این حس همزمان خوشحال و ناراحت بودن چجوریه...
آهنگه قشنگ بود مرسی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد