رستوران ایرانی

دیروز دوستای سوئدیم می خواستن برای ناهار برن بیرون و منم باهاشون همراه شدم . از شانس من می خواستن برن یه رستوران ایرانی که من تابحال نرفته بودم ! کلی ذوق مرگ شدم که آخ جون الان چلو کباب و می زنیم به بدن روشن شیم!  



رستورانه بدک نبود البته خدایی در برابر بقیه رستورانهای اینجا دکورش و محیطش خیلی اقتضاح بود اما کی اهمیت می داد ؟ من هوس چلو کباب کرده بودم و هیچی نمی تونست جلوی اشتهامو بگیره !

 ترجیح دادم دوغ نخورم چون بعدش خوابم می گرفت . دوستای سوئدیم هم ظاهرا با دوغ میونه خوبی ندارن، چون نوشابه سفارش دادن ! اسمشم یاد نمی گیرن ، وقتی میخوان بگن ، می گن همونی که شبیه ماسته و رقیقه !   اتفاقا کنار غذاهامون ماست موسیر و یه نون خونگی خوشمزه هم بود ! یکی از دوستان سوئدی کبابشو گذاشت لای نون ، بعدشم روش ماست موسیر ریخت ، یکمم از برنج هاش ریخت روشون و ساندویچ کرد شروع کرد خوردن . قیافه ی من اون موقع این شکلی بود 

ولی جلوی زبونمو گرفتم که چیزی نگم . اون یکی هم ماست موسیر رو مثل سس ریخت رو کبابش و شروع کردن خوردن 

اومدم خونه برای م تعریف کردم و با هم کلی خندیدیم بهشون ! 


پ ن : از دیروز اینجا یه کله داره برف میاد ! توی جاده ها دیروز چند تا ماشین بخاطر وضع هوا بهم خوردن و چند تا کشته و زخمی هم داشتن ! یه قطار شهری هم مثل اینکه از ریل خارج شده رفته تو یه خونه سه طبقه !‌ البته یه نظافتچی۲۰ ساله قطارو راه انداخته بوده و وقتی به آخر ریل رسیده نتونسته ترمز کنه ! خلاصه دیروز روز پر حادثه ای بوده اینجا  

نظرات 5 + ارسال نظر
سوری چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت 01:02 ب.ظ http://baghban-kochak.mihanblog.com/

عکس العملای من به اون روش خوردن کباب دوستات...
وای منم برف میخواممممممممممممم

عکس العمل منم یه چیزی بود تو این مایه هااا

رز چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت 03:11 ب.ظ http://mydailynotes.blogsky.com/

کلا مثل اینکه خارجی ها از دوغ خوششون نمیاد:دی

فانتا چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت 08:25 ب.ظ http://www.ferfere7.persianblog.ir

منم که تو ایرانم خیلی هوس کباب کردم
ببخشید این دوستت چه جوری ماست رو لقمه کرد و تونست بخوره ؟؟؟
احیانا نریخت ؟؟؟

عزیزم ماستای موسیرشون مثل ماست چکیده سفته تقریبا . اونطوری نیست که بریزه

فروردین دُخت پنج‌شنبه 28 دی 1391 ساعت 01:46 ب.ظ http://hamin-havaali.blogfa.com/

اااا چه بامزه! البته بنظر خوشمزه میشه اینجوری یادم باشه امتحان کنم
چجوری کنترل قطارو دادن دست همچین کسی؟!!! :|

قطارو دزدیده این دختره ! الانم گرفتنش

وحید دوشنبه 2 بهمن 1391 ساعت 03:16 ب.ظ http://www.lahazatam.blogfa.com

بهشون یاد ندادی روش صحیح ایرانیش رو ؟ با پیاز و ریحون و نون چرب زیر کباب؟

نه دیگه ، آخه اینا اینجا برنج هم می خورن البته کم . یعنی بلدن چطوری برنج باید بخورن ! اتفاقا قبلا یکبار باهاشون بحث اساسی داشتیم که چرا برنجو با کارد و چنگال می خورن و براشون توضیح دادم که ما با قاشق می خوریم و شکل صحیحشم همینه و راحت ترم هست !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد