چش چرونی

دیروز یکی از دوستای کلاس زبانمو با دوست پسرش دیدم . دختره آلمانیه و پسره ... وای خدای من به محض دیدنش مغزم هنگ کرد . واقعا هات بود . از اون تیپ هایی که من واقعا می پسندم . سریع به خودم اومدم و گفتم چشاتو درویش کن .. در واقع یاد ایران افتادم . یاد مردها که با نگاهشون می خواستن درسته قورتت بدن و من چقدر متنفر بودم از نگاه هاشون . گاهی دلم می خواست چشماشونو از کاسه در بیارم . واقعا احساس می کردم به حریم خصوصی ام تجاوز شده !

تازه من خیلی ساده آرایش می کردم و لباس می پوشیدم . اما بازم ... 


 واقعا چرا چش بعضیا به قول مامانم دله هست ؟ چرا لذت می برن از دید زدن ؟ چرا مردهای ایرانی هیزن ؟ باور کنید حتی اینجا با اینکه کیلومترها از ایران فاصله دارم باز هم وقتی پسر ایرانی می بینم احساس امنیت نمی کنم و حواسم کاملا هست چی می پوشم . 


این کاریکاتوره مصداق بارزشه !


نظرات 8 + ارسال نظر
ashkan پنج‌شنبه 23 آذر 1391 ساعت 02:38 ب.ظ

اولا که جمع نبند ! همه مردای ایرانی که هیز نیستن دوما میگی ایرانی یعنی خارجیا اصلا دید نمی زنن کسی رو ؟‌ اصلا چرا می گی مردا ؟‌مگه این درد و مرض فقط مال مرداست ؟!

اوکی من جمع نبستم ، اونایی رو گفتم که چشم چرونن ! خارجیا دید نمی زنن ، حداقل جایی که من هستم ندیدم هرگز مرد هیز ، زن و مرد نداره اما حس می کنم این قضیه تو مردا بیشتره

ری را پنج‌شنبه 23 آذر 1391 ساعت 02:46 ب.ظ http://darodivar.blogsky.com

من که نهمیدم چی شد؟! کی چش چرون بود؟

کلا بحث سر چش چرونی بود و اینکه یهو یاد ایران افتادم و حس کردم خودمم دارم کاری رو می کنم که ازش متنفرم...

صابر پنج‌شنبه 23 آذر 1391 ساعت 03:02 ب.ظ http://saber1210.blogfa.com

سلام وبلاگت عالی بود فکر نکردی همه مردا اینجوری نیستن
راستی اگه خواستی به وبلاگم سری بزن فدات بای

نوازِش جمعه 24 آذر 1391 ساعت 12:32 ب.ظ

:)

رز یکشنبه 17 دی 1391 ساعت 10:25 ب.ظ http://mydailynotes.blogsky.com/

ممنون خانمی!راجبه اعترافات هم بازی بلاگی هست که راه انداختیم با دوستان وبلاگی و خیلیا تا الان این کارو کردن،شما هم اگه اعتراف کردی برام جالبه که بخونم البته اگه مایل باشی:)

حتما سر فرصت اینکارو می کنم عزیزم

vahid یکشنبه 17 دی 1391 ساعت 11:59 ب.ظ http://www.lahazatam.blogfa.com

Aida in bimari omomie,zano mard ham nadare,

بله قبول دارم که می تونه عمومی باشه کما اینکه در مورد خودمم توضیح دادم که با اینکارم در واقع حس بدی بهم دست داد ... اما فکر می کنم این موضوع در مردها بیشتر شیوع داره یا شایدم مردها بیشتر بیان می کنن و زنها تو جامعه به دلیل حجب و حیایی که باید داشته باشن عرف نیست که بیان کنن همچین چیزهایی رو

دختر توی آینه دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 01:11 ق.ظ http://zehneshegeftangize.blogfa.com/

چشم چرونی یه مسئله ی روانشناختی،جامعه شناسی،و تاحدی مذهبیه.اگر اونجا نیست باید دید چرا و چطور چون عملا اونجا راه برای چشم چرونی بازتره البته ظاهرا!

والا اینجا کلا کسی به کار کسی کاری نداره ، هر جور لباس بپوشی هیچکی نگات نمی کنه ! خیلی حس خوبیه حداقل برای من . آدم احساس اعتماد به نفس و امنیت می کنه واقعا ! من کلا خیلی بدم میاد میرم تو خیابون ملت زل بزنن

سوری دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 11:13 ق.ظ http://baghban-kochak.mihanblog.com/

سلام جوجویی
ولی تو فیلم های غربی که میبنیم انگار این ویژگی همه مرداست...اونا تو فیلماشون دید میزن..حالا خودم خارج نرفتم..ببینم چطوره
ولی همه مردا هم اینجوری نیستن...همه جور ادم هست...
این پست تکرریه نه؟
چشم که تربیت نباشه دیگه کاریش نمیشه کرد...فرق مرد و زن نداره...ادم باید برای نگاهش ارزش قائل باشه و به حریم دیگران احترام بذاره

سلام عزیزم
والا اینجا من چشم چرونی ندیدم ، شاید تو بعضی کشورها باشه مثل ایتالیا که شنیدم خیلی به ایرانیا شبیهن و حتی متلک هم می گن اما اینجا نه کسی نگات می کنه نه کاری به کارت داره .
آره ، آخه فهمیدم عکسه شیلتره اونجا رفتم عوضش کنم نمی دونم چی شد یهو کل مطلب دوباره پست شد !
آره موافقم به نظر منم زن و مرد نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد