hard candy

فیلم hard candy یه فیم خاص و شاید بشه گفت عجیبه که من بر حسب تصادف دیدمش و خیلی وقته می خوام دربارش چند خطی بنویسم . قصه ی فیلم درباره دختر بچه ی 14 ساله هست بنام هیلی که  از طریق چت با عکاس سی و دو ساله‌ای به نام «جف» آشنا می‌شود و در یک کافی شاپ با هم قرار ملاقات می‌گذارند و ...  (لو نمی دم فیلمو بیشتر)

این فیلم یه جورایی معمایی هست و آدم واقعا دوست داره بدونه که حق با کیه و همین یه هیجان خاصی داره .

فیلم یه درام روانشناختیه درباره پدوفیلیا ، یه بیماریه روانی که در اون فرد تمایل به برقراری رابطه با کودکان داره . من از فیلم انتظار یه فیلم horror و پر از خشونت کلیشه ای رو داشتم اما فیلم خیلی خشنی نبود (از نظر من). باید اضافه کنم که این فیلم نه کارگردان خیلی معروفی داره نه فیلم نامه نویس مشهوری . بازی اِلن پیج در نقش هیلی تو این فیلم بی نقصه ، کم کم داره از این بازیگر خوشم میاد. کمتر فیلمی دیده بودم که با حضور تنها دوبازیگر بتونه تا این حد جذابیت داشته باشه و تقریبا در تمام سکانس های این فیلم تنها جف و هیلی رو می بینیم !



در کل بنظرم مناسب کسایی که دوست دارن یه فیلم غیر کلیشه ای ببینن و هیجانو دوست دارن . اینم اضافه کنم که من عاشق  اِلن پیج  شدم ، هم قیافه بانمکی داره و هم بازیگر خوبیه .

پ ن : شنیدم فیلم آینه های روبرو قشنگه دوست دارم ببینمش 


نظرات 9 + ارسال نظر
سوری شنبه 16 دی 1391 ساعت 10:43 ب.ظ http://baghban-kochak.mihanblog.com/

بعد امتحانا انشالله...من 2 ماه پیش فیلم arrow و 666 وpretty little layers , smash رو دنبال میکردم...حالا مونده بعد امتحانا...میخوای ی سرچی بکن..شاید خوشت اومد از اینا..ولی معلومه تو سبک فیلمایی که دوست داری متفاوته..

مرسی عزیزم اتفاقا من همیشه دنبال فیلم خوب می گردم حتما سرچ می کنم

تیارا یکشنبه 17 دی 1391 ساعت 01:47 ب.ظ http://mydailynotes.blogsky.com/

میشه بیشتر توضیح بدین راجبه فیلم؟بعدا فیلمو میبینیم:دی
چه موضوع جالبی داشت ولی!منم عاشق بچه هام ینی من پدوفیلیا دارم?:Dالبته خب سنم اونقدرام زیاد نیست:دی

عزیزم منظور از رابطه ، رابطه ی ج ن س ی بود ...
اگه بخوام بیشتر توضیح بدم باید کل فیلم رو تعریف کنم یه جورایی.در کل ترجیح دادم که زیاد تعریف نکنم چون کل هیجان فیلم به اینه که خودت از ماجراش سر در بیاری . اما اگه می خوای بیشتر بدونی ...

hard candy روایت دختر بچه ی14 ساله ای است به نام هیلی که به جستجوی قاتل دوستانش به ملاقات مردی می رود (جف) که ظاهرن عکاس مد است و به همین عنوان و به بهانه ی عکاسی کردن و بردن دختران نوجوان به دنیای رویایی مد، آنان را در روم های اینترنتی شکار می کند و مورد تجاوز قرار می دهد و گاهی به قتل می رساند. هیلی با جف در یک کافه ملاقات می کند و در همان نخستین دیالوگ ها متوجه می شویم که جف تا چه اندازه به دختر بچه ها به چشم طعمه های راحت می نگرد و شاید همین آغازی است برای گلوگیر شدن طعمه ی تازه، هیلی در خانه ی جف درست پس از گفتن این جمله که «هیچ وقت مشروبی رو که خودت درست نکردی نخور» در مشروب جف قرص خواب آور می ریزد و جف با دستهای بسته بر یک صندلی راحتی چرخدار مخصوص کار یا کامپیوتر، چشم باز می کندو ...

فروردین دُخت یکشنبه 17 دی 1391 ساعت 03:13 ب.ظ http://hamin-havaali.blogfa.com/

آخجون! گذاشتم تو لیست که ببینمش

امیدوارم خوشت بیاد

دختر توی آینه دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 12:56 ق.ظ http://zehneshegeftangize.blogfa.com/

الن پیچ بازیگز خوبیه که انتخابهای خوبی داره .
صرفا واسه شهرت یا پول بیشتر سر هر کاری نمیره و احتمالا بعدها بازیگر بزرگ و صاحب سبکی بشه.

آره نظر منم همینه بازیهاشو خیلی دوست دارم اکثرا

میلاد دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 01:27 ب.ظ http://boredmind.blogsky.com

آینه های روبرو فیلم قشنگی نیست . آخر فیلم احساس می کنی مخت داره سوت میکشه از این همه شعار ! فیلمی خوبه که از طریق داستان ببرتت تو مفهوم نه اینکه بازیگرش سیخ وایسه جلو دوربینو مخاطبشو ببنده به شعار.

مرسی که نظرتو دربارش گفتی ، انقدر که ازش تعریف کرده بودن انتظارم خیلی بالا رفته بود و مطمئنم وقتی می دیدم می خورد تو ذوقم

ایلیا امینى شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 01:34 ب.ظ

سلام،این فیلم رو دیدم،تک تک فیلم هاى الن پیج رو هم همینطور،باید بگم الن پیج یک شخصیت خاصه که هر کسى نمیتونه درکش کنهمناگه بالاخره پیداش نکردم و باهاش ازدواج نکردم اسممو عوض میکنم

تا جایی که من می دونم اما گی هستا ! با شمما ازدواج نمی کنه

setareh جمعه 3 خرداد 1398 ساعت 01:10 ق.ظ

من فیلمو دیدم ولی اخرش خیلی گنگ بود اخه به اون چه که بچه باز بود این همه بچه باز چرا جف ؟ میشه برام توضیح بدین ؟

خوب چون جف پدوفیل بود و می خواست ازش انتقام بگیره دیگه.

farzad پنج‌شنبه 22 خرداد 1399 ساعت 11:16 ب.ظ

یعنی موندم چرا نظر دادن ک عالی بود … بخدا قسم مضخرف تر و رو اعصاب تر از این فیلم ندیدم….وسط فیلم میخواستم نظر بدم گفتم شاید آخرش خوبه … یعنی میگ میگ هزار برابر بهتر از اینه….حیف زمان ک واس دیدنش گذاشتم

مبین سه‌شنبه 8 مهر 1399 ساعت 01:35 ق.ظ

ممنون بابت معرفی فیلم فک میکنم فیلمه خوبی باشه منم از این سبکا خوشم میاد
چه تفاهمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد