ما ایرانیها کی می خوایم عوض شیم ؟!

با دوستان ایرانی نشسته بودیم دور هم ! شروع کردیم به حرفهای خاله زنکی زدن ! واسه چند دقیقه یادم رفت که خودمم اومدم اینجا که از این چیزا فرار کنم ...


مسلما این آدمها که جلوی روی آدم پشت سر بقیه حرف می زنن و واسشون یه تفریحه پشت سر بنده هم کم نمی گن ! کما اینکه گاهی توی روم هم خیلی چیزا رو می گن !‌ البته برای من پشیزی ارزش نداره ! انقدر حرف بزنن که ...! اما مهم اینه که من نمی خوام به اینجور کارا عادت کنم ! اصلا نمی دونم چرا هر وقت با ایرانی ها دور هم جمع می شیم همیشه یکی دو نفر پیدا می شن که عاشق این کارن ! انگار کار و کاسبی دیگه ای ندارن .


توی جمع دوستام ، یه دختر ایرانی هست که بی نهایت دوست داشتنیه . نمی دونم چه سری نهفته هست توی این دختر ... اما خیلی شیرینه . امروز به این نتیجه رسیدم که این آدم ( که خیلی دوستش دارم ) خیلی موذیه و غیز قابل اعتماد!اونم یکی از کسایی بود که پشت سر خیلی ها صفحه گذاشت و چون من باهاش بی نهایت صمیمی ام به این نتیجه رسیدم که اصلا نباید به این آدم اعتماد کنم . 


و باز هم برای صدمین بار یاد گرفتم که در مورد آدمها پیشاپیش قضاوت نکنم ! 

نظرات 6 + ارسال نظر
کویری جمعه 24 آذر 1391 ساعت 02:43 ب.ظ

من کلن اگر کسی پشت سر اون یکی بد بگه! یا می پیچونمش یا دیگه حرف نمی زنم یا جلوی همه بهش می گم: جلوی من پشت سر کسی حرف نزن! بعد اونوقت کسی دیگه اینکار رو نمی کنه یا قهر می کنه میره! خیلی هم بد نیست این حرکت!

کاری خوبی می کنی منم باید کم کم یاد بگیرم همین کارو بکنم البته فعلا که از اون جمع ایرانی خیلی دورم و تو شهری که هستم ایرانی کمه نسبتا .

س م ح _مهدی جمعه 24 آذر 1391 ساعت 02:58 ب.ظ http://gitare.blogsky.com

مگه کجایی گه با ایرانیا نشسته بودی؟

من ایران نیستم . فکر کنم تو وبلاگم خیلی جاها گفتم چند سالیه که سوئدم
در ضمن مرسی بابت اون اصلاحیه . املام همیشه ضعیف بوده !‌
ولی من آیدام نه یلدا

یک موجود زنده جمعه 24 آذر 1391 ساعت 07:22 ب.ظ http://alivingbeing.blogsky.com

من اصولاً یک policy دارم که ازش خیلی خوشحالم. وقتی آدما شروع می‌کنن به غیبت کردن، اگه باهاشون رودربایستی نداشته باشم بلند می‌شم و می‌رم، و اگر هم داشته باشم، سرتکون می‌دم و هیچ‌چی نمی‌گم. مطلقاً. و اگه یه کتابی دم دستم باشه کتاب می‌خونم و یا موضوع بحث رو عوض می‌کنم.
اصلا این‌جوری خیلی زندگی‌م راحت‌تر شده!

این policy هیچی نگفتن بدک نیست اما گاهی آدم دیگه کلافه می شه از بس هیچی نمیگه و ناچاره بحث و هر طور شده عوض کنه بلکه بی خیال بشن !

سوری جمعه 24 آذر 1391 ساعت 08:27 ب.ظ http://baghban-kochak.mihanblog.com/

چه خوبه درس عبرت بگیریم نه؟؟؟؟؟؟...نمیدونم ما ایرانی ها هرجا میریم فقز چیزایی که نباید رومون تاثیر میذاره نه چیزایی که باید!!!
ممنون

نمی دونم گاهی چرا نمی خوایم عوض شیم و یه سری کارامونو کنار بزاریم

رضا .م جمعه 24 آذر 1391 ساعت 10:22 ب.ظ http://vibreh.persianblog.ir

ااا سوئدی هستی ؟ از خونه ها دارین که درشون تو روی مهمون وا میشه !!؟؟ تو بفرمایید شام دیدم !!

این جلسه به قول شما خارجی ها ! دور همی و به قول ماها نخودچی خورون !! یه نوع سرگرمیه دیگه ! شیرینی زندگیه ..! دور هم جمع میشن و پشت سر هم غیبت می کنن و جلوی روی هم تعریف و تمجید !! تو خودت هم اگه اونجا نبودی حتما یکی مباحث مورد بحث میشدی !!

سوئد هستم اما سوئدی نیستم
واقعا خودمم موندم چرا دراشون این مدلیه !
آره شنیدم اما بنظرم کار زیاد جالبی نیست ، اینهمه بحث چرا حرفهای خاله زنکی اخه ؟

طاها شنبه 25 آذر 1391 ساعت 10:33 ق.ظ http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام
یه سری رفتارا دیگه تو وجود ایرانیا نهادینه شده...درباره آدمها هم هیچوقت نمیشه قضاوت درستی داشت تا وقتی که آدم باهاشون زیاد آشنا نشده

بهتره تا آدمها رو درست نمی شناسیم دربارشون هیچ فکری نکنیم اما من عادت کردم زود به آدما اعتماد کنم و بعد اینطوری بخوره تو ذوقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد