حکمتش چیه واقعا ؟!

نمیدونم چه حکمتیه که گاهی آدمهایى که روشون یه حساب ویژه ای باز کردی درست سر بزنگاه رهات مى کنند به حال خودت و کسانى که فقط جزو آدمهاى معمولى زندگیت حسابشون مى کنى و ازشون هیچ انتظاری نداری درست سر بزنگاه به دادت می رسند. 


اگه فهمیدین به منم بگیم بی زحمت بفهمم چون بارها واسم اتفاق افتاده !

نظرات 6 + ارسال نظر
همسایه جمعه 24 آذر 1391 ساعت 11:08 ب.ظ http://minoom.blogsky.com

حق با شماست نمیشه فهمید هر آدمی درونش یه گوهر داره بعضی ها درشت بعضی ها ریز خیلی ها هم گمش کردن
خیلی سخت میشه گوهردار ها رو تشخیص داد
محمد و مینو

شاید به ظرفیت آدمها هم بستگی داره اما از یه دوست انتظار می ره که هر وقت بهش احتیاجه در کنارت باشه و تنهات نذاره !

رضا .م جمعه 24 آذر 1391 ساعت 11:24 ب.ظ

هیچ حکمتی نداره !! فقط موضوع اینه که ما بعضی وقتا زیادی روی بعضیا حساب می کنیم در صورتی که اونا سیب زمینی هم نیستن !!

دقیقا ! من گاهی انتظارات زیادی از اطرافیانم دارم و اکثر اوقاتم تو ذوقم می خوره نباید رو خیلیا زیادی حساب کرد

س م ح شنبه 25 آذر 1391 ساعت 01:44 ب.ظ http://gitare.blogsky.com

دلیلش انتظاره
آدما معمولا اونجاهایی که ازشون انتظار داری خوب ظاهر نمیشن برعکس جاهایی خب رفتار میکنن کنن که انتظارشو نداری

اصلا بهتره از هیچکی انتظار نداشته باشیم اما خوب معمولا هر چی طرف بهمون نزدیک تر باشه انتظار بیشتری ازش داریم

الهه شنبه 25 آذر 1391 ساعت 02:00 ب.ظ http://darya5.persianblog.ir

سلام آیدا جون آره واقعا همینجوری که میگی منم نمیدونم

مرسی که بهم سر زدی

مامان امیر مهدی شنبه 25 آذر 1391 ساعت 02:03 ب.ظ http://pqpqpqp.persianblog.ir

سلام ایدا جون
حکمتش اینه ما ادما همه چی رو از ادمهای دیگه میخوایم و خدا رو فراموش میکنیم
ادما میرن و میان و فراموش میشن اما خدا همیشه هست همیشه باتومیمونه میدونه تو چی میخوای هیچ و قت تنهات نمیذاره و پشتت رو خالی نمیکنه
ایندفعه رو کرم و بزرگی خدا حساب باز کن
دیگه سر بزنگاه تنها نیستی دوست گل من

بله خدا که همیشه جای خود داره و در کنار ماست

یک موجود زنده دوشنبه 27 آذر 1391 ساعت 08:43 ب.ظ

به نظر من شاید پیغامی‌است با ما آدم‌ها که روی هیچ کس آن‌قدر حساب باز نکنیم که بتوانند ما را ناامید کنند؛ مگر آن که واقعاً مطمئن باشیم ...

من سعیمو می کنم اما ناخوداگاه نمی دونم چرا بازم رو دوستای نزدیک تر حساب بیشتری باز می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد