دوست داشتن

دوست داشتن به این نیست که هر روز به طرفت یادآوری کنی که دوستش داری و منتظر جواب باشی . دوست داشتن می تونه به این باشه که تحمل ناراحتی و رنج طرفت رو نداشته باشی ! دوست داشتن می تونه به این باشه که تمام سعیتو بکنی که طرفت خوشحال باشه از کنار تو بودن ! دوست داشتن می تونه به این باشه که درک کنی شرایط طرفت رو و اوضاع رو براش سخت تر نکنی ! 


چطور یه آدم می تونه سرش رو با آرامش بزاره روی بالش وقتی یکی دیگه رو آشفته کرده ؟ این اسمش دوست داشتنه  واقعا؟


حیف به قول خودت چه بفهمی تو این حرفا رو (شوخی) 

نظرات 1 + ارسال نظر
شبنم جمعه 16 مهر 1395 ساعت 10:34 ب.ظ

دوست دارم بدونم این ادمی که این روز ها از دوست داشتنش حرف میزنی همونه که چند وقت پیش ازش ناراحت بودی ؟ منم ی مدت درگیر همچین چیزی بودم . روزای حس بد بهش روزای تردید ولی تموم شد ... الان عالیه رابطمون ... فک میکنم اون زمان ک ناراحتی پیش میومد احتمالا من برداشت بدی داشتمو قضیه رو بدتر میکردم شاید نیاز داشت درکش کنم و نمیکردم ...

ما الان چند وقتیه که ازدواج کردیم . خوب شرایط عوض می شه آدما تغییر می کنن و بزرگ میشن. فعلا که خدا رو شکر راضی هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد