امروز تولدش بود ...

امروز تولدش بود ، شانسی متوجه شدم وگرنه اصلا حتی یادمم نبود . تولد کسی که  ۶ سال پیش براش می مردم ! اما الان ... حتی تمایلی به تبریک گفتن بهش هم ندارم ... خالی خالم از هر احساسی ... فقط بی تفاوتی محض ... بودن و نبودنش برای من یکی مهم نیست ، موندم این چطور عشقی بود که به این بشر داشتم ! با هم جور هم نبودیم اما من احمقانه دوستش داشتم ... شایدم اون فقط بهانه بود . من فقط عاشق احساس ناب عاشق بودن بودم و خودم نمی دونستم ... چقدر حس شیرینیه وقتی خودت رو فدای یک عشق کنی ... از همه چیزت بزنی تا اونو خوشحال ببینی ...



نظرات 1 + ارسال نظر
اشکان چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 ساعت 09:15 ب.ظ

بازم که تو فکر اونی !

نه اشتباه نکن ! اصلا تو فکرش نیستم ، واسم مهم نیست ، فقط برام جالبه که چقدر برام بی ارزش شده ! می خوام با پاک کن پاکش کنم این روزها !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد