اعتماد بنفس یا پر رویی مسله اینست

هم خونه من اعتماد بنفس خیلی بالایی داره ! اما خیلی جاها متاسفانه این اعتماد بنفس دیگه جنبه خوب نداره جنبه بی تربیتی و بی ادبی داره

حالا که فکر می کنم می بینم چقدر دیروز کوتاه اومدم و سعی کردم مسئله رو به تنهایی حل کنم . اون به هیچ وجه حتی یک اپسیلون از موضعش پایین نیومد . بقدری رفتارش بی ادبانه بود که اصلا باورم نمی شه ! انگار خواب دیدم

وقتی بهش گفتم من ناراحت شدم که تو بهم گفتی دختر گیجی هستی گفت خوب آیدا واقعا هستی چرا باید ناراحت بشی که بهت بگم دختر careless و گیجی هستی ؟!!!! من خشکم زده بود حتی عذر خواهی هم نمی کرد . مصر روی حرفش ایستاده بود و حاضر نبود به هیچ وجه کوتاه بیاد .

و سر دعوای توی آشپزخونه مصرانه ایستاد که تو از قوانین همخونگی تخطی کردی و صداتو بالا بردی ! بعدشم که من رفتم بیرون برداشتی زنگ زدی بهم که کجایی  ! برگشته می گه اصلا به تو چه که من کجا بودم ؟!!!

وای نمی دونید انقدر سر این مسئله پیله کرد که کلافه شدم گفت باید بفهمی که کارت زشت بوده و از این حرفها !


این آدم فکر می کنه با این حرکات زشت و عامیانه می تونه دیگران رو به میل خودش راه ببره ! فکر می کنه که دنیا همیشه به همین منوال می چرخه ! نشون به اون نشون که شوهرشم تشویقش کرده بود سر قضیه ه که باید طرف رو سر جا می نشوندی و نباید کوتاه می یومدی ! اینا دیگه چه خانواده ای هستن ؟!!! چقدر آخه یه آدم می تونه رذل و بی ادب باشه !


برگشته می گه من هر موقعی که بخوام می تونم ن رو به سمت خودم بکشونم . هر وقتی که به نفعم باشه ! مواظب باش تو ضرر نکنی این وسط ! ! !


یعنی چنان حرفاش قاطعه که مار رو از توی لونه اش می کشه بیرون چه برسه به آدما !


بهش می گم من سعی می کنم درکت کنم هر آدمی یه مشکلی تو زنذگیش داره .... اون هم چند وقت پیش یه مشکلی داشت و من سعی می کردم زیاد سر به سرش نزارم

می گه که آیدا جون شما مشکلت بیشتره که ! باز من شوهر دارم و .....تو .... دود از کله من بلند شد گفتم ما خواستیم که مثلا باهاش راه بیایم و بگیم درکت می کنیم چی شد ! در مقابل همه چیز جبهه گیری می کنه .... بعدم می گه که الان خانوادم سینگاپورن ! نمی دونم من اصلا این آدم رو درک نمی کنم .


 دست روی دست بسیاره ما کوتاه اومدیم ! همه که کوتاه نمیان ! من هم از روی اجبار اینکارو کردم و حالا سعی می کنم کمتر باهاش برخورد داشته باشم . در اولین فرصت هم احتمالا برم بگم یه خونه دیگه می خوام !البته باید چند ماهی بسازم تا یه جای خوب گیرم بیاد

اونوقت علی می مونه و حوضش !


وسلام

نظرات 3 + ارسال نظر
fist103.blogfa.com پنج‌شنبه 18 شهریور 1389 ساعت 01:00 ب.ظ http://n2m2.mihanblog.com

سلام دوست من.
وب خیلی قشنگی داری.
اگر برای تبادل لینک حاضر بودی به من خبر بده.
پیروز باشید.
_________________$$$$$$$_$$ $$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$__ $$$$
_____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_ _$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$
___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$ $$$$
__$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$
__$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$_$ $$
__$$$_$$_$$$$$$$$____$$$$
_$$$$$_$$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$__$$$$$$$$$
$_$$$$$$___$$$$$$$$
_$$$$$$$$$__$$$$$$$
$_$$$$$$$$___$$$$$$
$$_$$$$$$$$___$$$$$
$$$_$$$$$$$$__$$$$$$
_$$$_$$$$$$$$$_$$$$$
$$$$$ __$$$$$$$$_$$$$
$$$$$$$ __$$$$$$$$$__$
$_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$
$$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$
$$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$
$__________$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$
$______________$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$
$________________$$$$$$$$$$$$ $$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$ $$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$
$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$
$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$
$__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$ $$
_$$$__$$_$$________$$$$$$$$$ $$
_$$$_$$_____________$$$$$$$$ $$
_$$_$$______________$$$$$$$$ $$
_$$$$________________$$$$$$$ $$$
_$$$$________________$$$$$$$ $$$
__$$$_________________$$$$$$ $$$
$_____________________$$$$$$ $$$
$_____________________$$$$$$$ $$$
$____________________$$$$$$$ $$$$$$$
$____________________$$$$$$$ $$__$$$$$$
$___________________$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$__ $$$$$$$$$$$$ $$$$

من جمعه 19 شهریور 1389 ساعت 05:25 ق.ظ http://kharnevesht.blogsky.com/

من این مشکل رو با کسانی داشتم که هنوز از فکر کردن بهشون حالم بد میشه!
اما فکر میکنم شما با وجود اینکه توی غربت هستین بهتره که از تنش هرچه بیشتر دور باشین.
از آشنایی با شما خوشحال شدم

رها شنبه 3 فروردین 1392 ساعت 02:05 ب.ظ

اووووووف!!!!!!!!!!!

بله ... اون روزها واقعا روزهای سختی بود ... سر و کله زدن با یه همچین آدمی و دردسرهایی که پیش می اومد ! خدا رو شکر که بلخره تموم شد البته منم تجربه هم خونگی نداشتم وگرنه بهتر عمل می کردم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد