وقتی واقعیت مثل پتک می خوره تو سرت

توی شرکت جدید که استخدام شدم فرمی بهم دادن به عنوان Emergency Contacts  یعنی اشخاصی رو معرفی کن که در مواقع اضطراری بشه باهاشون تماس گرفت. وقتی داشتم به دوستهایی فکر می کردم که می تونم اسمشونو توی اون فرم بنویسم یهو دلم گرفت ... واقعا چقدر دوست واقعی کم هست ... با خودم فکر می کردم چند درصد اینها واقعا موقع نیاز به کمکت میان و باری از دوشت برمی دارن ؟ این یکی از دردناکترین واقعیات مهاجرته بنظرم !

نظرات 1 + ارسال نظر
مجتبی دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 02:35 ب.ظ http://khoshbash.blogsky.com

خودت چی؟ خودت تو چند تا از این لیست‌ها هستی؟

حداقل توی یکی از این لیستها هستم اما اکثر دوستام یکی رو اینجا دارن و خوب خیلی دغدغه در این زمینه ندارن . خیلی تعداد کمی هستن که مثل من باشن ... اما خوب من آدم قوی ای هستم و به هیچ کی نیاز ندارم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد